En ølhunds paradis

60-70 forskjellige øl på tapp og hyggelige bartendere. Kanskje litt vel mørke lokaler og litt harde... les mer

Anmeldt 9. oktober 2019
DanI1622
Bryne, Norge
Imponerende utvalg av øl på tapp!

Gikk innom her for en siste øl før leggetid. Hadde i det øyeblikket 71 forskjellige øl på tapp fra... les mer

Anmeldt 18. april 2019
BjornSchaal
Stavanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Bra ølsted med svært godt utvalg av øl. Vi var der fredag kveld og det var litt høy musikk(for vår smak) Fant en kul sofagruppe fra 70 tallet i et hjørne og der var det litt roligere. Ølutvalget var svært godt

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Anniken F
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte uteplassen den 23/10. Røør har et hyggelig lokale med en fristende ølmeny. Jeg spurte en av bartenderne om anbefalinger av mørkt øl. Hun spiste samtidig som hun skulle gi meg service, en dårlig kombo. Og lot meg vente slik at hun kunne spise opp. De har et bakrom hun heller kunne spise i, ikke foran kunder. Bartenderen sa noen numre, uten å gi grunnlag for hvorfor jeg burde prøve akkurat den øltypen. Derfor spurte jeg den andre bartenderen om hva han kunne anbefale. Han var sur og frekk i tonen, og slang til meg at alle anbefalinger var merket lilla. Hvordan skulle jeg kunne vite det? Når jeg spør om anbefalinger, vil jeg gjerne ha en utdypelse av bartenderen jeg spør om hjelp. Spesielt på et utested som dette, med er så stort utvalg av øl. Bartenderen hadde ikke noe grunnlag for å oppføre seg surt ovenfor meg som kunde. Dette stedet er ikke en plass jeg lenger vil bruke penger hos, da det finnes nok av andre uteplasser. Føler meg veldig skuffet, siden Røør har et potensiale til å være et bra utested.

Dato for opplevelse: oktober 2018
3  Takk, Nordjente
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Dette var virkelig et godt sted for en som iik3 34 spesielt fan av industripils. Her var det mye forskjellig som brøt med renhetslovene. Jeg anbefaler nummer 14 og nummer 54. Ellers bør det nevnes at det er marginalt med servering, men det er bare å ta med seg mat utenifra.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, christianl946
Anmeldt 24. april 2018 via mobile enheter

Her har de veldig mye godt øl.
Med 60 sorter på fat og et godt utvalg på flaske gjør at her du garantert å finne noe godt som du liker.
Flink betjening som hjelper deg igjennom jungelen av alle ølsortene.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, erikbang
Anmeldt 26. februar 2018

60 forskjellige på tap sier det meste, og imponerende bredde både i øltyper og bryggerier, mest norske, men også internasjonale bryggerier.

Øl er dyrt i Norge, men prisnivået er ikke avskrekkende her. Og du får glass helt ned i 0,2 så her er det mulig å få smakt på masse forskjellig!

Er du glad i øl bør du ta en tur hit!...

Shuffelboard i 2.etg hvis du vil trimme litt mellom glassa ;-)

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Thomas W