En ølhunds paradis

60-70 forskjellige øl på tapp og hyggelige bartendere. Kanskje litt vel mørke lokaler og litt harde... les mer

Anmeldt 9. oktober 2019
DanI1622
Bryne, Norge
Imponerende utvalg av øl på tapp!

Gikk innom her for en siste øl før leggetid. Hadde i det øyeblikket 71 forskjellige øl på tapp fra... les mer

Anmeldt 18. april 2019
BjornSchaal
Stavanger, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Er det mulig? Frekkere servitør har jeg faktisk ikke møtt før! Var innom lørdag 4 des. Fant en øl på Røørs meny på Untappd og viste frem denne til betjeningen bak disken og ba om denne. Svaret fremkalte en forvirret latter fra de som sto rundt meg. "Hvilket nummer har den, jeg får kink i nakken hvis jeg må snu meg hele tiden" (ølmenyen sto riktignok på en tavle bak betjeningen). En gruppe som kom ved baren rett etter meg fikk samme gretne svar fra samme betjening. De ble kjapt enig om at her var det noen som hadde en fryktelig dårlig dag på jobben og forlot stedet. Vår gruppe tok 1 øl og gikk...ser oss ikke tilbake!

Dato for opplevelse: desember 2018
4  Takk, HeidiLarsen
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Bra ølsted med svært godt utvalg av øl. Vi var der fredag kveld og det var litt høy musikk(for vår smak) Fant en kul sofagruppe fra 70 tallet i et hjørne og der var det litt roligere. Ølutvalget var svært godt

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Anniken F
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte uteplassen den 23/10. Røør har et hyggelig lokale med en fristende ølmeny. Jeg spurte en av bartenderne om anbefalinger av mørkt øl. Hun spiste samtidig som hun skulle gi meg service, en dårlig kombo. Og lot meg vente slik at hun kunne spise opp. De har et bakrom hun heller kunne spise i, ikke foran kunder. Bartenderen sa noen numre, uten å gi grunnlag for hvorfor jeg burde prøve akkurat den øltypen. Derfor spurte jeg den andre bartenderen om hva han kunne anbefale. Han var sur og frekk i tonen, og slang til meg at alle anbefalinger var merket lilla. Hvordan skulle jeg kunne vite det? Når jeg spør om anbefalinger, vil jeg gjerne ha en utdypelse av bartenderen jeg spør om hjelp. Spesielt på et utested som dette, med er så stort utvalg av øl. Bartenderen hadde ikke noe grunnlag for å oppføre seg surt ovenfor meg som kunde. Dette stedet er ikke en plass jeg lenger vil bruke penger hos, da det finnes nok av andre uteplasser. Føler meg veldig skuffet, siden Røør har et potensiale til å være et bra utested.

Dato for opplevelse: oktober 2018
3  Takk, Nordjente
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Dette var virkelig et godt sted for en som iik3 34 spesielt fan av industripils. Her var det mye forskjellig som brøt med renhetslovene. Jeg anbefaler nummer 14 og nummer 54. Ellers bør det nevnes at det er marginalt med servering, men det er bare å ta med seg mat utenifra.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, christianl946
Anmeldt 24. april 2018 via mobile enheter

Her har de veldig mye godt øl.
Med 60 sorter på fat og et godt utvalg på flaske gjør at her du garantert å finne noe godt som du liker.
Flink betjening som hjelper deg igjennom jungelen av alle ølsortene.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, erikbang