“Dårlig service. ”

Vurdert som nr. 1 265 av 1 570 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Førsteinntrykket var utrolig dårlig. De fant ikke reservasjonen min noe som tok tid. Feil kan skje, men det var 3-4 stk som så etter min reservasjon uten å gi meg en liten indikasjon på hva som skjer. Til slutt «fant de» reservasjonen min som jeg hadde bestilt for over 1 mnd siden. Å vi ble plassert på bordet nærmest kjøkken å inngang. Ganske tydelig at de hadde rotet bort reservasjonen da vi fikk det mest ukoselige å bråkete bordet i hele restauranten. Jeg spurte om reservasjonen var glemt å de påstod at det ikke stemte. De kunne i det minste beklaget seg evt. En kompensasjon som kaffe på huset etc. Det kommer man langt med. Hovmesteren var utrolig uhyggelig mot oss å nærmest avfeide det hele med at hun har masse gjester å sånn er det bare. Til slutt fikk vi et mindre uhyggelig bord men fortsatt ikke et koselig bord. Vi ble rett å slett bare slengt til side. Så nå satt vi ved skapet gjestene hang opp sine j

Servitøren vår var hyggelig å effektiv. Maten stod ikke til forventning da jeg hadde hørt mye bra. Guacamolen var altfor salt og maten var ok. Lite smak. Drinkene var gode og desserten var god :) 3 stjerner for mat.

Takk, T4635YDsaraa

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Anbefales ikke! Eneste som var godt var pastor, resten var servert med tørt kjøtt som har lugget over flere dager. Måtte spør 3 ganger før vi fikk guacamole. Dårlig service, flere ting gikk i glemmeboksen til servitøren, i tillegg til feil order gjentatte ganger. Han fikk oss til å føle oss som snyltere da vi skulle betale regningen. Aldri intensjon for å unnslippe med å betale, men vi skal ikke betale mer enn det vi bestilte. Servitøren brydde seg ikke heller da vi fortalte at det var dårlig mat, eneste var «åja, ok» . Kort oppsummert: Ikke bra opplevelse, hold unna.

Takk, An V
Bookingansvarlig, Kundeansvarlig på Coyo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei,
Tusen takk for din tilbakemelding. Dette er selvfølgelig veldig leit å lese, og ikke den standard av service eller mat vi er kjent for eller ønsker å levere. Vi beklager virkelig at du hadde en så dårlig opplevelse ved ditt seneste besøk. Jeg håper at du kommer tilbake til Coyo ved en senere anledning, og forhåpentligvis kan vi snu inntrykket ditt av restauranten.

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Små porsjoner og lite smak til en stiv pris (i forhold til mengde mat).

Servicen fra personalet bør heves flere hakk om de ønsker at gjestene skal komme tilbake.

Totalt en skuffende opplevelse.

1  Takk, iFers
Bookingansvarlig, Kundeansvarlig på Coyo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei, takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at maten og service ikke stod til forventningene. Vi jobber kontinuerlig med å bli bedre.

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var 4 stykker som gledet oss til besøket, men ble vanvittig skuffet alle 4. Bestilte litt forskjellig fra menyen (forrett, 5x typerTaco, dessert, og flere ulike drinker). Maten smakte lite, drinkene tamme, og ekstremt dyrt. Alle som er glad i meksikansk mat og gode drinker, burde styre langt unna denne.

1  Takk, Madelen_21
Bookingansvarlig, Kundeansvarlig på Coyo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Hei Madelen,

Takk for din tilbakemelding. Veldig leit å høre at besøket ikke stod til forventningene.

Ønsker deg en fortsatt fin dag! :)

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig fint lokale og god service med en fristende meny som dessverre ikke stod til forventningene. Bestilte tre forskjellige tacoretter og en ceviche. Tacorettene bestod av alt for mye kjøtt med for tamme smaker, dårlig balansert. Det var hekt ok, men mistet rett og slett appetitten. Også ceviche’n var alt for tam med lite smak. Burde inneholdt mye mer rødløk og lime. Kan tenke meg å dra tilbake for å ta noen drinker, men anbefaler ikke å bruke penger på maten her.

Takk, tuvaneski

Hei Tuva!
Tusen takk for din tilbakemelding. Dette tar vi til oss, og videreformidler til vårt kjøkkenteam. Maten skal selvsagt være smakfull! Håper du kommer tilbake for noen drinker, men håper også du gir oss en ny sjanse på mat og at du får et mye bedre inntrykk!
Ønsker deg en fortsatt fin dag.

Reisende som så på Coyo, så også på

Har du vært i Coyo? Del dine erfaringer!