“Hyggelig sted”

Vurdert som nr. 1 265 av 1 571 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 12. desember 2018

Vi hadde årlig tur med jobben på Coyo denne gangen og ble veldig fornøyde. Service var utmerket, maten smakte bra og var variert, tror alle var fornøyd. Coyo fin plassering på Sørenga. Prøvde oss på litt forskjellige øl typer og det er å anbefale på Coyo. Stemningen var perfekt på på Coyo kan Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Mort1malm

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde Julebord på Coyo denne gangen og ble veldig fornøyde med absolutt alt. Service var utmerket, maten smakte veldig bra og var variert. Coyo har god utvalg for vegetarianere som er veldig positivt og viktig. Prøvde tekila shots på riktig meksikansk måte og det var supertStemningen var perfekt på våres Julebord på CoyoAnbefales!

Takk, kristinapC2188AC
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Var her på en mandag med noen venner og bestilte mange småretter. Det tok en time og 45 min før jeg fikk første rett. Selv om lokalet nesten var tomt, ikke bra!

Takk, metocky
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Førsteinntrykket var utrolig dårlig. De fant ikke reservasjonen min noe som tok tid. Feil kan skje, men det var 3-4 stk som så etter min reservasjon uten å gi meg en liten indikasjon på hva som skjer. Til slutt «fant de» reservasjonen min som jeg hadde bestilt for over 1 mnd siden. Å vi ble plassert på bordet nærmest kjøkken å inngang. Ganske tydelig at de hadde rotet bort reservasjonen da vi fikk det mest ukoselige å bråkete bordet i hele restauranten. Jeg spurte om reservasjonen var glemt å de påstod at det ikke stemte. De kunne i det minste beklaget seg evt. En kompensasjon som kaffe på huset etc. Det kommer man langt med. Hovmesteren var utrolig uhyggelig mot oss å nærmest avfeide det hele med at hun har masse gjester å sånn er det bare. Til slutt fikk vi et mindre uhyggelig bord men fortsatt ikke et koselig bord. Vi ble rett å slett bare slengt til side. Så nå satt vi ved skapet gjestene hang opp sine j

Servitøren vår var hyggelig å effektiv. Maten stod ikke til forventning da jeg hadde hørt mye bra. Guacamolen var altfor salt og maten var ok. Lite smak. Drinkene var gode og desserten var god :) 3 stjerner for mat.

Takk, T4635YDsaraa
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Anbefales ikke! Eneste som var godt var pastor, resten var servert med tørt kjøtt som har lugget over flere dager. Måtte spør 3 ganger før vi fikk guacamole. Dårlig service, flere ting gikk i glemmeboksen til servitøren, i tillegg til feil order gjentatte ganger. Han fikk oss til å føle oss som snyltere da vi skulle betale regningen. Aldri intensjon for å unnslippe med å betale, men vi skal ikke betale mer enn det vi bestilte. Servitøren brydde seg ikke heller da vi fortalte at det var dårlig mat, eneste var «åja, ok» . Kort oppsummert: Ikke bra opplevelse, hold unna.

Takk, An V
Bookingansvarlig, Kundeansvarlig på Coyo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei,
Tusen takk for din tilbakemelding. Dette er selvfølgelig veldig leit å lese, og ikke den standard av service eller mat vi er kjent for eller ønsker å levere. Vi beklager virkelig at du hadde en så dårlig opplevelse ved ditt seneste besøk. Jeg håper at du kommer tilbake til Coyo ved en senere anledning, og forhåpentligvis kan vi snu inntrykket ditt av restauranten.
Ønsker deg en fortsatt fin dag.

Reisende som så på Coyo, så også på

Har du vært i Coyo? Del dine erfaringer!