“Gjennomsnittlig mat til høy pris”
Anmeldelse av Coyo

Coyo
Vurdert som nr. 1 265 av 1 571 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 12. desember 2018

Vi hadde liten julebord samling der med noen venninner og tenkte å satse på noe spennende mat. Lokalet er veldig stor og var halv tomt, veldig mørkt. Vi var allikevel fornøyd siden vi fikk flott rundt bord. Da kunne vi både prate alle sammen og kose oss med maten. Det begynte bra med servitøren som var flink med anbefalinger og en som lagde guacamole ved bordet. Men maten som kom var litt skuffende. Vi forventet mye smak, siden det er meksikansk tapas. Men maten var litt kjedelig og smakte lite. Dessert reddet kvelden. Alt i alt det var veldig gjennomsnittlig mat, med veldig god dessert, Prisen for denne type maten var litt dyrt, men i tilpasset belligenhet, som er helt supert men utsikt til sjøen.

Takk, Anna W

Anmeldt 12. desember 2018

Vi hadde årlig tur med jobben på Coyo denne gangen og ble veldig fornøyde. Service var utmerket, maten smakte bra og var variert, tror alle var fornøyd. Coyo fin plassering på Sørenga. Prøvde oss på litt forskjellige øl typer og det er å anbefale på Coyo. Stemningen var perfekt på på Coyo kan Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Mort1malm
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde Julebord på Coyo denne gangen og ble veldig fornøyde med absolutt alt. Service var utmerket, maten smakte veldig bra og var variert. Coyo har god utvalg for vegetarianere som er veldig positivt og viktig. Prøvde tekila shots på riktig meksikansk måte og det var supertStemningen var perfekt på våres Julebord på CoyoAnbefales!

Takk, kristinapC2188AC
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Var her på en mandag med noen venner og bestilte mange småretter. Det tok en time og 45 min før jeg fikk første rett. Selv om lokalet nesten var tomt, ikke bra!

Takk, metocky
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Førsteinntrykket var utrolig dårlig. De fant ikke reservasjonen min noe som tok tid. Feil kan skje, men det var 3-4 stk som så etter min reservasjon uten å gi meg en liten indikasjon på hva som skjer. Til slutt «fant de» reservasjonen min som jeg hadde bestilt for over 1 mnd siden. Å vi ble plassert på bordet nærmest kjøkken å inngang. Ganske tydelig at de hadde rotet bort reservasjonen da vi fikk det mest ukoselige å bråkete bordet i hele restauranten. Jeg spurte om reservasjonen var glemt å de påstod at det ikke stemte. De kunne i det minste beklaget seg evt. En kompensasjon som kaffe på huset etc. Det kommer man langt med. Hovmesteren var utrolig uhyggelig mot oss å nærmest avfeide det hele med at hun har masse gjester å sånn er det bare. Til slutt fikk vi et mindre uhyggelig bord men fortsatt ikke et koselig bord. Vi ble rett å slett bare slengt til side. Så nå satt vi ved skapet gjestene hang opp sine j

Servitøren vår var hyggelig å effektiv. Maten stod ikke til forventning da jeg hadde hørt mye bra. Guacamolen var altfor salt og maten var ok. Lite smak. Drinkene var gode og desserten var god :) 3 stjerner for mat.

Takk, T4635YDsaraa

Reisende som så på Coyo, så også på

Har du vært i Coyo? Del dine erfaringer!