“Dårlig service”

Vurdert som nr. 1 265 av 1 570 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 1. januar 2019

Var et selskap på 4 pers og ble fortalt etter MYE om og men, og mye løping fra den ene servitøren til den andre, at det ikke var mulig å dele maten. Vi ønsket opprinnelig noe lett på deling, ikke en overpriset fireretters på hver. Ble møtt med en lite service minded betjening som trakk på skuldrene og forøvrig ikke gjorde noe mer. Plusspoeng for gode drinker og en ydmyk servitør som etterhvert forstod sin besøkelsestid. Vi takket pent for oss og forlot restauranten sulte og lettere irritert.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, aangermo

Anmeldt 12. desember 2018

Vi hadde liten julebord samling der med noen venninner og tenkte å satse på noe spennende mat. Lokalet er veldig stor og var halv tomt, veldig mørkt. Vi var allikevel fornøyd siden vi fikk flott rundt bord. Da kunne vi både prate alle sammen og kose oss med maten. Det begynte bra med servitøren som var flink med anbefalinger og en som lagde guacamole ved bordet. Men maten som kom var litt skuffende. Vi forventet mye smak, siden det er meksikansk tapas. Men maten var litt kjedelig og smakte lite. Dessert reddet kvelden. Alt i alt det var veldig gjennomsnittlig mat, med veldig god dessert, Prisen for denne type maten var litt dyrt, men i tilpasset belligenhet, som er helt supert men utsikt til sjøen.

Takk, Anna W
Anmeldt 12. desember 2018

Vi hadde årlig tur med jobben på Coyo denne gangen og ble veldig fornøyde. Service var utmerket, maten smakte bra og var variert, tror alle var fornøyd. Coyo fin plassering på Sørenga. Prøvde oss på litt forskjellige øl typer og det er å anbefale på Coyo. Stemningen var perfekt på på Coyo kan Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Mort1malm
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde Julebord på Coyo denne gangen og ble veldig fornøyde med absolutt alt. Service var utmerket, maten smakte veldig bra og var variert. Coyo har god utvalg for vegetarianere som er veldig positivt og viktig. Prøvde tekila shots på riktig meksikansk måte og det var supertStemningen var perfekt på våres Julebord på CoyoAnbefales!

Takk, kristinapC2188AC
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Var her på en mandag med noen venner og bestilte mange småretter. Det tok en time og 45 min før jeg fikk første rett. Selv om lokalet nesten var tomt, ikke bra!

Takk, metocky

Reisende som så på Coyo, så også på

Har du vært i Coyo? Del dine erfaringer!