“Ventet i likhet med andre i over en time på maten.”
Anmeldelse av Coyo

Coyo
Vurdert som nr. 1 073 av 1 592 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Ventet over 1 time på maten. Skuffende "hovedretter", der de "friterte" lefsene var mer bløt enn crispy. Virket ikke som de ansatte brydde seg noe om servicen, der vi selv måtte spør om å få noen som helst slags form for kompenasjon. Etter å ha forhørt seg med lederne fikk vi en rabatt på 10%. Latterlig dårlig håndtert, bordet ved siden av ventet også i over en time på maten, med ingen beklagelse. Sammenlignet med nylig nedlagte Taco Republica ville jeg heller tatt tacoen hjemme.

2  Takk, L8291FZbenjaming

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en stressa opplevelse. Vanskelig å forstå menyen og hva en måtte velge av mat for å bli mette. Så var det vanskelig å huske hva som var bestilt. Vi var 11 stk. I tillegg ble noe av maten glemt, og dermed måtte vente. Forholdsvis dyrt. Og veldig mye lyd.

3  Takk, st_lee2015
Anmeldt 12. juli 2020

Utrolig fint lokale og lokasjon og de ansatte var hyggelige, men det var det som var bra. Maten var grei og drinkene var kjedelige, Margaritaen var alt for salt og spicy mojito smakte bare som en vanlig mojito. Vanskelig å tolke menyen da vi for hver rett måtte spørre servitøren om hvordan det serveres, og da får man raskt inntrykket av at det er veldig overpriset.
Total kostet det 1500 kr for 3 personer, som er mye når maten ikke var noe spesiell og vi heller ikke ble noe mette. Da bestille vi 3 drinker og 3 retter som vi delte. Vi måtte også til hente bestikk og servietter selv da betjeningen ikke tenkte på dette selv og at de var veldig fraværende etter serveringen.

Drar nok ikke hit igjen.

1  Takk, Alexxic
Anmeldt 10. juli 2020

Bestilte div retter. Dorinachos kom med halv smeltet ost og kalde sylta gulrøtter og paprika . Måtte sendes tilbake for å smelte/varme maten . Kelner som ryddet bordet feide matrester i fanget på min kone. Oi sorry ?? Spilte også så høy musikk at man nesten ikke kunne snakke sammen.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Knut S
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Det er umulig å anmelde maten, for i dag slapp vi ikke inn pga sur mann i døra som hevdet at han ikke hadde bord til to ute, til tross for at vi så mange ledige bord uten bordreservasjon. Halve restauranten var i tillegg bord til fire der det kun satt to personer. En kelner prøvde å formidle at «joda, de hadde bord ute», men han ble bare hysjet på. I følge den sure mannen kunne de gi oss et bord inne. Siden det var fint vær svarte vi nei takk til tilbudet og sa at vi ville gå et annet sted. Vi fikk da bare et «javel» til svar. Vi dro til Tjuvholmen tapas og Festningen utebar i stedet og fikk både bord ute og upåklagelig service. Likte Coyo i fjor, men nå gidder jeg ikke ta turen ut på Sørenga flere ganger. Skjerpings!

1  Takk, sivmaris

Reisende som så på Coyo, så også på

Har du vært i Coyo? Del dine erfaringer!