“Nedprioritert”

Vurdert som nr. 1 181 av 1 594 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 30. juli 2020

Vi var en gruppe på 8 personer som var i utdrikningslag. Skulle ha en hyggelig middag med drinker. Den dårlige servicen på stedet overskygget alt, da vi følte oss totalt oversett av servitørene. Ingen oppfølging etter maten var servert, ingen spørsmål om dessert eller videre bestillinger. Måtte sitte å vinke etter oppmerksomhet tilslutt. Veldig skuffende, da vi hadde gledet oss til denne middagen.

4  Takk, Marimaribe

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod meksikansk mat laga fra bunnen og meget hyggelig og serviceinnstilt personale. Fin billighet med kveldssol og utsikt over havet,

1  Takk, Asemiriam
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Skjønner virkelig ikke mange av disse anmeldelsene jeg leser her. Maten var helt fantastisk, skikkelig meksikansk, veldig greie priser for såpass god mat, mye gode drinker og svært hyggelig atmosfære.

Om det er noe jeg skal peke ut så var servitørene litt lite ved bordet, men for oss var ikke det noe problem da vi bare tar tak i dem så fort vi evt trengte dem.

Vi hadde 11 retter og 10 drinker og kvitteringen landet på 3000kr. Syntes dette var helt topp da vi satt i nesten tre timer og koste oss hvert eneste sekund.

Anbefales på det sterkeste.

Ps: Om du tror du skal hit å spise fredagstacoen, så tar du rimelig feil!

1  Takk, nichlasf
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

God stemning og fin utsikt, men maten var ikke god. I tillegg så fikk du lite for pengene. Drikken var grei

1  Takk, Y8706FCelizabetha
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, men maten var helt midt på treet. Høy musikk, som servitør etterhvert dempet og mye liv. Et sted man bør dra med en vennegjeng fremfor romantisk middag. Minner litt om en meksikansk TGFI.

1  Takk, MartheMN

Reisende som så på Coyo, så også på

Har du vært i Coyo? Del dine erfaringer!