“Siste gangen min”

Vurdert som nr. 1 184 av 1 601 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 2. september 2020

Vi hadde booket bord , måtte vente nesten 20 minutter før vi fikk sitteplass . Maten var dyrt. Servitøren stresset oss om at vi hadde så så lang tid igjen på bordet vårres.Vi dro videre til en annen plass å spiste :) Kommer nok aldri til å legge igjen en krone på denne restauranten.

1  Takk, sandraat98

Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

God mat og fin beliggenhet. Men som flere skriver, ikke veldig imponerende service. Uoppmerksome og kjølige servitører enda det ikke er fullt. Vanskelig å få bestilt mat og mer drikke.

1  Takk, Sven_Osl
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Nydelig plassering og gode drinker, men trekker veldig ned for dårlig service. Menyen er på engelsk, jeg spurte om en norsk meny og da så servitøren dumt på meg og lo... Skulle begynne å forklare menyen for meg på gebrokkent engelsk. Nå kan jeg lese engelsk, men jeg tenkte kanskje at da hadde gitt meg feil meny.

Maten var helt ok, men lunken og osten som var smeltet var kald. Den ene retten klarte vi ikke å spise engang, smakte ikke bra. Maten kom før drinkene, så lurte nesten på om den stod ferdig på kjøkkenet og derfor kald...

Fikk 2 vannglass på bordet, men aldri noe vann.

Det er små retter, så her bør man dra for å nyte sol, sjø, vin og nachos. Spis middagen et annet sted :)

1  Takk, 551aninel
Anmeldt 30. juli 2020

Vi var en gruppe på 8 personer som var i utdrikningslag. Skulle ha en hyggelig middag med drinker. Den dårlige servicen på stedet overskygget alt, da vi følte oss totalt oversett av servitørene. Ingen oppfølging etter maten var servert, ingen spørsmål om dessert eller videre bestillinger. Måtte sitte å vinke etter oppmerksomhet tilslutt. Veldig skuffende, da vi hadde gledet oss til denne middagen.

4  Takk, Marimaribe
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod meksikansk mat laga fra bunnen og meget hyggelig og serviceinnstilt personale. Fin billighet med kveldssol og utsikt over havet,

1  Takk, Asemiriam

Reisende som så på Coyo, så også på

Har du vært i Coyo? Del dine erfaringer!