“Kommer ikke tilbake”

Vurdert som nr. 1 227 av 1 552 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 12. juli 2021

Dyrt og utrolig lite mat for pengene. Vi var en gjeng som bestilte ulike retter og ingen ble mette. Det var utrolig skuffende, man følte seg nesten litt lurt. Smaksmessig var det også skuffende, ikke noe wow-faktor som vi hadde forventet å få før vi kom. Kommer ikke tilbake dit!

1  Takk, Julie H

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Har du god tid, velg Coyo.
Vi måtte vente på maten i 50 minutter etter at vi hadde bestilt.
Maten var grei men ikke en høydare.
Tok ytterligere 30 min å få kontakt med kelner for å få lov til å betale.

Litt negativ opplevelse for oss og tid dro det hele ned.

Beklager.

Takk, 5bj_rnars
Anmeldt 28. juni 2021

Tusen takk for god mat og fantastisk service av servitør Suraj . Vi kommer definitivt tilbake. Guacamole og tortillachips, Gringa (kylling), Gambas. God veiledning av menyen

1  Takk, annekarik2021
Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Dårlig service, bestilte entercote og ville ha salat eller grønnsaker ved siden av. Det var umulig. En annen i følget fikk servert maten foran seg, og når han nesten var ferdig kom kelneren og fortalte at den maten egentlig var for å dele - ikke med vedkommende som satt ved siden av. En i følget fikk derfor mat senere enn de andre.
Maten var imidlertid veldig god
Før vi skulle hjem forsøkte vi å bestille to glass vin, vi fikk da beskjed om at de ikke hadde vin i glass igjen og vi måtte kjøpe en flaske. Aldri opplevd noe liknende.
Restauranten har nydelig beliggenhet, og det er godt å sitte ved sjøkanten og se innover det nye Oslo.
Men de må gjøre noe med nivået på servicen hvis jeg skal tilbake dit.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, lilljacquelinef
Anmeldt 8. november 2020

Vi hadde en fin opplevelse like før lockdown. Gode drinker, hyggelig service. Guacamole laget ved bordet og god veiledning til vin og drikke. Det vi spiste var i overkant salt og manglet noe friskhet og balanse. Stedet virket gjennomarbeidet med tanke på konsept. Om jeg skulle kritisere noe er det muligens at de kunne kutta noe ned på drikkemenyen så det er litt lettere å navigere. Desserten skuffa dessverre noe. Vi spise en lava-kake, noe som lignet på en fondant, den var mere som en muffin og den lava-effekten uteble. Alt i alt, fint sted og fine omgivelser. Takk for oss!

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, skarfar

Reisende som så på Coyo, så også på

Har du vært i Coyo? Del dine erfaringer!