“Dyrt og små porsjoner”

Vurdert som nr. 1 227 av 1 552 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

En litt misvisende meny og veldig lite mat for pengene. Stor forskjell på rettene i fra fantastisk smak til smakløst. Gikk raskt å få maten. Litt stresset personal selv med få gjester i restauranten

Takk, finnt349

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Sørenga beste beliggenhet? Men så smakløs dårlig mat, og all matt er alt for sterk uten at du er informert eller kan velge…. Slik var det ikke før… Gode cocktails da

Takk, WolWen
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig dårlig opplevelse. Tok over en time før vi fikk maten. Appetizer kom sammen med hovedrettene. En ølbestilling tok 30 min. For å toppe hele den elendige servicen var det både brus, øl og mat på regningen som vi ikke hadde bestilt. Verste restaurantopplevelsen min i Oslo på 35 år.

Takk, Roving15873502551
Anmeldt 12. juli 2021

Dyrt og utrolig lite mat for pengene. Vi var en gjeng som bestilte ulike retter og ingen ble mette. Det var utrolig skuffende, man følte seg nesten litt lurt. Smaksmessig var det også skuffende, ikke noe wow-faktor som vi hadde forventet å få før vi kom. Kommer ikke tilbake dit!

1  Takk, Julie H
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Har du god tid, velg Coyo.
Vi måtte vente på maten i 50 minutter etter at vi hadde bestilt.
Maten var grei men ikke en høydare.
Tok ytterligere 30 min å få kontakt med kelner for å få lov til å betale.

Litt negativ opplevelse for oss og tid dro det hele ned.

Beklager.

Takk, 5bj_rnars

Reisende som så på Coyo, så også på

Har du vært i Coyo? Del dine erfaringer!