“Skuffende besøk”

Vurdert som nr. 1 228 av 1 552 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Coyo er et fint sted og fin beliggenhet, grei, men litt kjedelig mat, tynn meny, dårlig service, måtte vente lenge, men altfor små posrsjoner ift pris.

Takk, JohnBlund69

Anmeldt 18. august 2021

Veldig lite fleksible. Var i et følge og skulle ha med hund. Dette var null problem da vi spurte først. Da vi kom tilbake med hund var det plutselig "helt umulig" (direkte sitat fra servitøren) med hund. Vi spurte om å sitte ute, men det hadde de visstnok ikke servitører nok til. Dårlig service her!

Takk, Øystein K
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Meksikansk restaurant ~ gir ingen stemning av Mexico. Forstyrrende upassende høy musikk over anlegget, som gir lite rom for prat. Vi hadde bestilt bord til 10. Luftig lokale og deilig temperatur inne. Servitør gir beskjed om at det er lite mat per porsjon, da blir det fort dyrt når man er 10 sultne voksne. Flere bestiller 2 retter. Maten serveres til 8 av 10 gjester. De to siste ble glemt, fikk etterhvert mat når vi etterspurte - men da var de 8 andre ferdig for lengst. Maten er helt ok, men ingen kokkekunst. Et pluss for god guacamole, nydelig scampisalat og kald god drikke! Et kaos av antall servitører som betjener vårt bord. Lite kontroll, lite smilende og lite serviceinnstilte. Ingen god opplevelse, her ville jeg aldri lagt igjen penger. Restauranten har et stort forbedringspotensiale på alle nivå.

Takk, Vacation33424830698
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord for to en nydelig solskinnsdag, noe som var lurt da det i følget personalet var fullt på formiddagen. Det var det ikke, men personalet har verken kunnskap eller kapasitet til å servere mer enn noen håndfulle bord. I løpet av måltidet hadde vi ikke mindre enn 5 servitører, så noe struktur og serveringsstasjoner fantes ikke. Dette resulterte i en del venting og servering av feil mat. En av servitørene var svært dyktig og jobbet like mye som 3 personer, noe som dessverre var helt nødvendig da resten hadde en mer bedagelig holdning til jobben.

Vi hadde store forventninger til maten, men med unntak av et par retter, ble vi skuffa. Samme sauser blir brukt opp igjen og opp igjen i alle rettene slik at det etterhvert blir litt kjedelig Rettene er små, og dermed blir det dyrt å spise seg mett her. Taco med scampi var forøvrig helt nydelig. Drinkene er friske og gode.

Takk, Magdalene S
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet, men maten er lite spennende og med veldig små porsjoner. Det gjør at det fort blir dyrt om en familie ønsker å bli mette. Sikkert et fint sted å oppsøke om man bare ønsker litt snaks og formålet er å kose seg med drikkevarer.

1  Takk, olejakob_2017

Reisende som så på Coyo, så også på

Har du vært i Coyo? Del dine erfaringer!