“Skuffende, anbefaler IKKE Coyo til noen”
Anmeldelse av Coyo

Coyo
Vurdert som nr. 1 239 av 1 554 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 31. august 2021

Vi var fire venninner som gledet oss til en lang og koselig lunsj, men dessverre ble dette bare en lang skuffelse. Det var bra vi hadde god tid, for makan til treig servering skal du lete lenge etter! Maten var helt grei, men ikke noe mer enn det. Drinkene måtte vi sende ut flere ganger, de smakte ulikt, og vondt, hver gang, selv når flere bestilte den samme drinken. Den første runden var faktisk nydelig, men alt etter det var helt krise. Det er også utrolig gnient å ikke tilby påfyll på kaffe, når man sitter der i timesvis og legger igjen tusenvis av kroner. Alt i alt en meget skuffende opplevelse som absolutt ikke frister til gjentagelse. Anbelafes IKKE!

2  Takk, HegeJ110

Anmeldt 28. august 2021

Fin beliggenhet, men det er det eneste positive å si om denne restauranten. Hyggelig kelner, men det tok alt for lang tid å få det man bestilte. Drinker tok 30 minutt og vi ventet i 2 timer på maten før vi ga opp og ga beskjed at vi ville gå videre og at de kunne kansellere bestillingen vår. Vi fikk beskjed om at vi slapp å betale for drinkene, så det var jo bra, men kommer aldri hit igjen. Skuffende.

Takk, Jeanett K
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Coyo er et fint sted og fin beliggenhet, grei, men litt kjedelig mat, tynn meny, dårlig service, måtte vente lenge, men altfor små posrsjoner ift pris.

Takk, JohnBlund69
Anmeldt 18. august 2021

Veldig lite fleksible. Var i et følge og skulle ha med hund. Dette var null problem da vi spurte først. Da vi kom tilbake med hund var det plutselig "helt umulig" (direkte sitat fra servitøren) med hund. Vi spurte om å sitte ute, men det hadde de visstnok ikke servitører nok til. Dårlig service her!

Takk, Øystein K
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Meksikansk restaurant ~ gir ingen stemning av Mexico. Forstyrrende upassende høy musikk over anlegget, som gir lite rom for prat. Vi hadde bestilt bord til 10. Luftig lokale og deilig temperatur inne. Servitør gir beskjed om at det er lite mat per porsjon, da blir det fort dyrt når man er 10 sultne voksne. Flere bestiller 2 retter. Maten serveres til 8 av 10 gjester. De to siste ble glemt, fikk etterhvert mat når vi etterspurte - men da var de 8 andre ferdig for lengst. Maten er helt ok, men ingen kokkekunst. Et pluss for god guacamole, nydelig scampisalat og kald god drikke! Et kaos av antall servitører som betjener vårt bord. Lite kontroll, lite smilende og lite serviceinnstilte. Ingen god opplevelse, her ville jeg aldri lagt igjen penger. Restauranten har et stort forbedringspotensiale på alle nivå.

Takk, Vacation33424830698

Reisende som så på Coyo, så også på

Har du vært i Coyo? Del dine erfaringer!