“Dette fikset dere ikke!”
Anmeldelse av Coyo

Coyo
Vurdert som nr. 1 240 av 1 556 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Dette var dårlig. Lite mat, fantastisk treg betjening og dyrt.

Vi hadde bestilt bord for 50 personer og ble servert av 2 kelnere på en tre retter. Vi kom kl 19:00 og fikk først levert en ynkelig dessert kl 23:00. På den tiden hadde jeg bestilt 5 øl og fått levert 2. Kelnerens unnskyldning var at da må han ha gitt de til noen andre. Nei dette fikset dere ikke. Bestillingen hadde dere fått en uke før så det er ingen unnskyldning. 2 taco lomper til forrett og tre taco til middag + en dessert som fikk plass på 3 skjeer tok dere 570 kr for. Det er ganske utrolig. Jeg tror kanskje 2 stjerner er litt mye, men det smakte godt det lille vi fikk.

Dato for besøk: september 2021
3  Takk, Hvaage

Anmeldt 31. august 2021

Vi var fire venninner som gledet oss til en lang og koselig lunsj, men dessverre ble dette bare en lang skuffelse. Det var bra vi hadde god tid, for makan til treig servering skal du lete lenge etter! Maten var helt grei, men ikke noe mer enn det. Drinkene måtte vi sende ut flere ganger, de smakte ulikt, og vondt, hver gang, selv når flere bestilte den samme drinken. Den første runden var faktisk nydelig, men alt etter det var helt krise. Det er også utrolig gnient å ikke tilby påfyll på kaffe, når man sitter der i timesvis og legger igjen tusenvis av kroner. Alt i alt en meget skuffende opplevelse som absolutt ikke frister til gjentagelse. Anbelafes IKKE!

2  Takk, HegeJ110
Anmeldt 28. august 2021

Fin beliggenhet, men det er det eneste positive å si om denne restauranten. Hyggelig kelner, men det tok alt for lang tid å få det man bestilte. Drinker tok 30 minutt og vi ventet i 2 timer på maten før vi ga opp og ga beskjed at vi ville gå videre og at de kunne kansellere bestillingen vår. Vi fikk beskjed om at vi slapp å betale for drinkene, så det var jo bra, men kommer aldri hit igjen. Skuffende.

Takk, Jeanett K
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Coyo er et fint sted og fin beliggenhet, grei, men litt kjedelig mat, tynn meny, dårlig service, måtte vente lenge, men altfor små posrsjoner ift pris.

Takk, JohnBlund69
Anmeldt 18. august 2021

Veldig lite fleksible. Var i et følge og skulle ha med hund. Dette var null problem da vi spurte først. Da vi kom tilbake med hund var det plutselig "helt umulig" (direkte sitat fra servitøren) med hund. Vi spurte om å sitte ute, men det hadde de visstnok ikke servitører nok til. Dårlig service her!

Takk, Øystein K

Reisende som så på Coyo, så også på

Har du vært i Coyo? Del dine erfaringer!