“Dette var dårlig. Lite mat, treg betjening og for dyrt.”
Anmeldelse av Coyo

Coyo
Vurdert som nr. 1 242 av 1 553 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 3. september 2021

Vi hadde bestilt bord for 50 personer og ble servert av 2 kelnere på en tasting meny. Vi kom kl 19:00, maten var ikke på bordene før rundt 20:30. Dette var en tastingmeny bestående av 5 forskjellige tacoer og en dessert. Desserten ble ikke servert før ca klokken 23:00, så her kunne det gått mye fortere med maten. Maten var også for det meste lunken når den ble servert. Maten smakte ok, men var ikke noe å juble for.
Det var veldig mye surr med drikkebestillingene, en på bordet mitt bestilte øl fem gagner, av dette så fikk han to av dem, og når man etterlyste ølens om ikke dukket opp, fikk vi bare beskjed av kelneren vi bestilte av, at da hadde nok noen andre tatt den.

Bookingen var gjort en uke før vi skulle være der, så restauranten hadde full mulighet til å staffe opp med riktig antall servitører og kjøkkenansatte for å kunne ta unna en så stor gruppe på en bra måte, men dette var ikke gjort.
Prisen her ar også alt for høy, for tre små tacoer og en liten dessert måtte vi betale 570 (!) kroner, noe som er alt for mye for så lite mat på en restaurant på denne standarden, spessielt når vi hverken fikk noe salsa eller guacamole til maten, noe som er et naturlig tilbehør i mexicansk mat, og som absolutt burde være en del av en tastingmeny.

Dette besøket skuffet VELDIG. Jeg har vært på Coyo noen ganger tidligere for to år siden, og da var maten og servicen fantastisk, men her har det skjedd noe veldig galt, og jeg ser fra kommentarene både her på google, og tripadvisor at dette er noe flere har opplevd her siste året.

Dette må dere ta tak i Coyo!

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, Kristoffer D

Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Dette var dårlig. Lite mat, fantastisk treg betjening og dyrt.

Vi hadde bestilt bord for 50 personer og ble servert av 2 kelnere på en tre retter. Vi kom kl 19:00 og fikk først levert en ynkelig dessert kl 23:00. På den tiden hadde jeg bestilt 5 øl og fått levert 2. Kelnerens unnskyldning var at da må han ha gitt de til noen andre. Nei dette fikset dere ikke. Bestillingen hadde dere fått en uke før så det er ingen unnskyldning. 2 taco lomper til forrett og tre taco til middag + en dessert som fikk plass på 3 skjeer tok dere 570 kr for. Det er ganske utrolig. Jeg tror kanskje 2 stjerner er litt mye, men det smakte godt det lille vi fikk.

Dato for besøk: september 2021
3  Takk, Hvaage
Anmeldt 31. august 2021

Vi var fire venninner som gledet oss til en lang og koselig lunsj, men dessverre ble dette bare en lang skuffelse. Det var bra vi hadde god tid, for makan til treig servering skal du lete lenge etter! Maten var helt grei, men ikke noe mer enn det. Drinkene måtte vi sende ut flere ganger, de smakte ulikt, og vondt, hver gang, selv når flere bestilte den samme drinken. Den første runden var faktisk nydelig, men alt etter det var helt krise. Det er også utrolig gnient å ikke tilby påfyll på kaffe, når man sitter der i timesvis og legger igjen tusenvis av kroner. Alt i alt en meget skuffende opplevelse som absolutt ikke frister til gjentagelse. Anbelafes IKKE!

2  Takk, HegeJ110
Anmeldt 28. august 2021

Fin beliggenhet, men det er det eneste positive å si om denne restauranten. Hyggelig kelner, men det tok alt for lang tid å få det man bestilte. Drinker tok 30 minutt og vi ventet i 2 timer på maten før vi ga opp og ga beskjed at vi ville gå videre og at de kunne kansellere bestillingen vår. Vi fikk beskjed om at vi slapp å betale for drinkene, så det var jo bra, men kommer aldri hit igjen. Skuffende.

Takk, Jeanett K
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Coyo er et fint sted og fin beliggenhet, grei, men litt kjedelig mat, tynn meny, dårlig service, måtte vente lenge, men altfor små posrsjoner ift pris.

Takk, JohnBlund69

Reisende som så på Coyo, så også på

Har du vært i Coyo? Del dine erfaringer!