“Dårlig service, avvisende betjening.”
Anmeldelse av Revierhavnen Kro

Revierhavnen Kro
Kjøkken: Norsk
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi har forsøkt å spise her 3 ganger. 1
Gang fikk vi kun halvparten av det vi bestilte. Andre gang var det helt ok. I dag ble vi avvist av en lett irritert servitør med at det var ikke mat på en time, sånn var det bare! Kroa var ikke halvfull engang! Opplever at sørvis, mat, utvalg og porsjoner ikke står i stil med det gode rykte kroa har hatt i mange år! Her må det skjerping til!

3  Takk, Mona F

Anmeldt 2. august 2021

Vi hadde bestilt bord til et utdrikningslag, og ble møtt med en gjeng utrolig hyggelige og serviceinnstilte servitører. Værmeldingen den dagen var dårlig, så vi hadde hele uteserveringen for oss selv. Maten var over forventning til denne typen sommerrestaurant. Praktisk å kunne bestille mat og drikke rett fra bordet.

1  Takk, 120ragnhildt
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Veldig fint sted med byens beste utsikt. Bra service og logistikken på plass. Superdigg mat. Husk p prøve litt snacks og ulikt fra menyen. Bra utvalg på drikke.

Takk, Susanne E
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Katastrofe !!!
Sto i kø en time selv om det bar ledige bord Betjeningen hadde ikke tid til å rydde bord da de jobbet ekstremt amatørmessig
Ette ytterligere en time kom «fiskesuppen» med 11 reker seige som strikk. Fire fiskebiter store som yatzyyerninger i lettkrydret melk
Alt som bar bra med kroa er ruinert. Kun solnedgangen er igjen
Håper ny driver går ned sammen med sola bak Kolsåstoppen

4  Takk, Halvor N
Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Dette var en sørgelig service og håndtering av gjester. Vi var tre som stod først i køen og kunne telle minimum seks ledige bord. Fikk beskjed om at de ventet 20 dugnadsfolk klokken 16:00. Ti av disse hadde allerede ankommet og fått tildelt bord.

Spurte pent om vi kunne sitte å ta oss noe å drikke til resten av dugnadsfolket kom, men den gang ei!

Hvor vanskelig kan det være å plassere 13 mennesker på minimum seks bord, og langt innenfor smittevern reglene?

Logistikk og service er det dessverre stor mangel på hos de nye eierne!

Vi følte oss overhodet ikke velkomne.

3  Takk, viversen69

Reisende som så på Revierhavnen Kro, så også på

Har du vært i Revierhavnen Kro? Del dine erfaringer!