“Take-away”

Har du et bilde?
Legg det til.
Skillebekk Sushi
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Alltid god sushi og våruller, bra kunder service. Anbefaler gjerne Party-mix til rimelig pris for familie hvis dere er flere

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Helene L

Anmeldt 13. august 2018

Hentet take-away en mandag, og skuller gjerne gitt et super anmeldelse da jeg har sans for slike lokale steder, men desverre, dette var alt for dårlig. Noe av fisken hadde nok ligget fremme en stund, kjente straks på lukten at her var det ikke snakk om bare fersk fisk. Laksen var dårlig skåret og hadde tørr overfalte, tunfisken smakte ikke særlig godt og var utrolig nok seig. Spesielt rimelig var det heller ikke.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, kristian666
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Alltid like god sushi og ferske vårruller! Er alltid derfor jeg kommer tilbake for å kjøpe det igjen :D

Dato for besøk: juli 2018
Takk, marianicoline92

Reisende som så på Skillebekk Sushi, så også på

Har du vært i Skillebekk Sushi? Del dine erfaringer!