“God mat. Mangelfull service”
Anmeldelse av Genki Vikaterassen

Genki Vikaterassen
Anmeldt 6. september 2019

Kjempegod mat. Synd at ikke servicen stod i stil. Den var høyst tilfeldig. Vi fikk IKKE følelesen av å være stedets gjester, i ordets rette forstand. Det er ikke slik at vi krever eller forventer VIP service. Men her forsømte servitøren seg på de aller fleste elementære profesjonelle servitørområder. Dessverre! Vi fikk heldigvis en mulighet til å fortelle kjøkkenet at de hadde gjort en kjempegod jobb

Dato for besøk: september 2019
Takk, gunnaraswensen

Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Hadde en utrolig hyggelig og veldig god matopplevelse. Anbefaler stedet på det sterkeste. De hadde dessverre ingen dessert.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Atosa Z
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Praktisk beliggenhet i Vika, spennende meny, kunnskapsrik og hyggelig betjening som var veldig behjelpelige ved matintoleranse. Terrassen vår også veldig fin og maten svært god.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, btlyche
Anmeldt 21. juli 2019

Utmerket mat og service. Prisene er det heller ikke noe å si på. Veldig bra meny - prøv bentoboksen... Hit kommer vi helt klart igjen ved en senere anledning.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Jarl Andrew S
Anmeldt 26. mai 2019

Fantastisk oppvartning fra start til slutt av servitør Vilde! Hun komponerte vår meny fordi vi alle - 6 personer - var ukjente med stedet og rettene. Utrolig god mat med god og variert smak! Alt var topp! Her blir det gjenbesøk. God beliggenhet i forhold til Konserthuset og T-bane!

Simmie

Dato for besøk: mai 2019
Takk, simmie456

Reisende som så på Genki Vikaterassen, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Genki Vikaterassen? Del dine erfaringer!