“Under middels opplevelse”

Foodie Asian
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Treg og uoppmerksom bevertning, på grensen til småfrekk. Få gjester i lokalet, likevel måtte flere ibselskapet veive med armene for å få oppmerksomheten til kelnerne. Vi drakk hvitvin og porsjoneringen var helt uvilkårlig. To personer fikk store glass med mye vin og andre fikk små glass med bare en klunk. Når vi spurte hvorfor vi hadde ulike glass når vi drakk samme vin så svarte personalet at det fantes så mange typer vinglass til hvitvin og sånn var det bare. Maten var helt ok, men dette stedet er ikke noe jeg anbefaler videre.

Takk, Randi D

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Lokalene er enkle med smakfulle. Vår kelner var smilende - nesten i overkant - når hun var tilstede. Men i perioder var hun vanskelig å oppdrive. Min venninne har nøtteallergi og informerte om dette. Litt overraskende spurte kelneren om hun hadde med seg medisin i tilfelle ..? Alt gikk imidlertid utmerket.
Maten var litt varierende. Hummerretten var vanskelig å spise og kunne godt ha vært mer krydret, mens biffen var veldig god. Marengsdesserten var i overkant tørr.

Takk, EllenChr
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Vi kom tilfeldig over denne restauranten på leit etter middag, og den restauranten vi så etter hadde sommerstengt. Det angret vi ikke på. Crispy duck for 2 personer! Nydelig mat, hyggelig betjening og koselig atmosfære. Helt Ok priser.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Lybekk
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Sentralt liggende Asiatisk resturant med velsmakende asiatiske retter. Hyggelig lokale og betjening. Rask servering og rask å rydde bort. Kan anbefales varmt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, StigF_13
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Alt var helt super. Maten smakte veldig godt. Litt minuss for lunken kaffi, og polske banning mellom to mannlige ansatte. Gjestene burde ikke høre på sånt. Ødelegger bare for helheten.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Mena12345

Reisende som så på Foodie Asian, så også på

Har du vært i Foodie Asian? Del dine erfaringer!