“Veldig god mat og service”
Anmeldelse av Foodie Asian

Foodie Asian
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig bra service og mat. Veldig under vurdert i og med at det ikke ligger på verken Aker Brygge eller Tjuvholmen. Anbefaler denne spiseplassen da den er bedre enn de fleste Asian Food resturantenen som ligger bedre plassert!

2  Takk, Ulrik F

Anmeldt 20. juli 2021

Både god mat og utrolig bra service! Personalet er innstilt på å gi kunden den beste opplevelsen. Vi fikk maten kjempe raskt og den smakte helt nydelig.

1  Takk, joridselvaag
Anmeldt 2. april 2021 via mobile enheter

Anmeldelsen er basert på take-away, jeg har ikke vært i den fysiske restauranten (enda).

Maten kom raskt og punktlig, og var svært god! Store porsjoner med god krydring. Eneste unntaket var den stekte risen med kylling, egg etc, som var litt tørr og småkjedelig.
Gong bao-kyllingen var en av de beste jeg har hatt, og fritert won-ton var ren snacks som jeg absolutt skal bestille igjen! :-)

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Slsta1976
Anmeldt 8. november 2020

I år spiste vi den tradisjonsrike julemiddagen hos Foodie. Dette er en relativt nyåpnet kinesisk restaurant i Tordenskiolds gate, hvor det allerede finnes flere gode asiatiske restauranter. Skal man man overleve i denne konkurransen, må man levere varene, og det gjorde Foodie. Maten smakte meget godt og var varm(!) da den ble servert. Vi bestilte rikelig med mat, og alle forlot stedet mette og med et smil om munnen. Det eneste som trakk litt ned var at noen retter ble levert feil til oss.

En liten appell. Restaurantbransjen er sårbar under den pågående koronapandemien. Spisestedene er flinke til å overholde smittevernreglene. Derfor oppfordrer jeg alle til å besøke restaurantene også i denne tiden. Det er den eneste måten å sikre at vi også har et godt restauranttilbud når koronapandemien en gang er over

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, Arne K
Anmeldt 1. november 2020

Vi kom inn med ingen forventninger etter å ha lest dårlige anmeldelser på Facebook siden deres. Men historien ble en helt annen.

Hadde en letsdeal kupong med 6 retters. Vil starte med å si at stedet har perfekt ambiense med smakfull innredning, mørke toner og passende bakgrunnsmusikk.

Maten var herlig, og mye mat for pengene- med tanke på at det hele kom på 200 kr per person. 3 forreter på deling, 2 hovedretter og en dessert hver. Vil nevne dumplings og makaronen servert til desserten som bemerkelsesverdig.

Vi fikk hjelp av alle 3 personale som var tilstede og alle var like hyggelige.

Takker dere for en fantastisk aften på en ellers grå og trist novemberdag.

Dato for besøk: november 2020
Takk, kaverisharma

Reisende som så på Foodie Asian, så også på

Har du vært i Foodie Asian? Del dine erfaringer!