“Nydelig mat og hyggelig betjening.”
Anmeldelse av Foodie Asian

Foodie Asian
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Mye godt å velge i på menyen og veldig god mat. Utmerket service og mye mat til en rimelig pris. Hyggelige lokaler. Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, 951malenea

Anmeldt 20. juli 2021

Excellent food! Vi spiste en nydelig middag her! Dette var virkelig herlig! Takk for god service! Sees igjen!

1  Takk, ellinore285
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig bra service og mat. Veldig under vurdert i og med at det ikke ligger på verken Aker Brygge eller Tjuvholmen. Anbefaler denne spiseplassen da den er bedre enn de fleste Asian Food resturantenen som ligger bedre plassert!

2  Takk, Ulrik F
Anmeldt 20. juli 2021

Både god mat og utrolig bra service! Personalet er innstilt på å gi kunden den beste opplevelsen. Vi fikk maten kjempe raskt og den smakte helt nydelig.

1  Takk, joridselvaag
Anmeldt 2. april 2021 via mobile enheter

Anmeldelsen er basert på take-away, jeg har ikke vært i den fysiske restauranten (enda).

Maten kom raskt og punktlig, og var svært god! Store porsjoner med god krydring. Eneste unntaket var den stekte risen med kylling, egg etc, som var litt tørr og småkjedelig.
Gong bao-kyllingen var en av de beste jeg har hatt, og fritert won-ton var ren snacks som jeg absolutt skal bestille igjen! :-)

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Slsta1976

Reisende som så på Foodie Asian, så også på

Har du vært i Foodie Asian? Del dine erfaringer!