“Alba Pizza”
Anmeldelse av SALT art & music

SALT art & music
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Forferdelig kjip mat, og ventetiden var nesten 30 minutter istedet for de 10 min det ble opplyst om ved bestilling. Kjøp pølse på Narvesen istedet.

Dato for besøk: september 2019
Takk, TGullberg
saltartandmusic, Public Relations Manager på SALT art & music, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 dager siden

Hei!

Så leit å høre at Alba ikke møtte dine forventninger! Vi skal ta tilbakemeldingen videre til de som driver Alba. Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 2. september 2019

Sentral og god beliggenhet med flott utsikt inn mot barcode og operaen. Et veldig resirkulert sted med mange spennende tilbud. Jeg likte stedet.

Dato for besøk: august 2019
Takk, hkalvoy

Hei!

Så hyggelig å høre at du likte deg på SALT og tusen takk for fine ord! Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Himmel og hav! Standarden på maten er usedvanlig lav, i tillegg til at du må vente i over 30 minutter får å få beskjed om at nå tar vi ikke imot flere bestillinger Alle food truckene er i tillegg underbemannet med folk som antagelig ikke har noen kompetanse på tilbereding av mat. Svært trist altså, tipset er å lomme mett!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, frodee2013
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Stedet ligger fint til på langkaia, med god utsikt over Bjørvika. Det er 2 barer og diverse foodtruks som serverer forskjellige retter etter ønske og vannpipe bar. God mat og hyggelig betjening!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Y1826CMdanielh
Anmeldt 19. juli 2019

Street food fra food trucks og god kald pils. Fint for en uformell kveld i Oslo. Variert mat og god stemning for en hyggelig kveld.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 123gunnar

Reisende som så på SALT art & music, så også på

Har du vært i SALT art & music? Del dine erfaringer!