“Såvidt greit nok”

SALT art & music
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hipster-kult sted med trebenker og europaller. Vi fikk anbefalt pizza av servitøren og ville bestille det, men dessverre viste det seg at pizza-stekeren hadde valgt å ta seg fri denne dagen, så de hadde ikke pizza Sjømaten vi endte opp med å bestille var helt ok smaksmessig, men tilberedt, servert og presentert i all enkelthet! Litt svakt utvalg i alkoholfritt øl.

Takk, Oddie99

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Godt konserttilbud med gode covid-19 tiltak med tilstrekkelig avstand mellom bordene. Servering på bordene og betaling av mat og drikke via app. Stemningsfullt både med Minor Majority og Ingeborg Brattland. Et godt alternativ under sommerens nedstenging.

2  Takk, 150kjellf
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Oslo har fått mange fine serveringssteder etterhvert Salt er en av disse. Ligger like ved Havnelageret og danskebåten, havnepromenaden går på utsiden. Dette er et sted hvor det er godt å sette seg ned med en øl, strenge coronaregler her og det er bra

1  Takk, Terje J
Anmeldt 3. juli 2020

Jeg er egentlig veldig glad i Salt, så atmosfæren, beliggenheten og den vanligvis gode maten gjør at de karrer til seg en firer fra meg. Men sist gang jeg spiste der fikk jeg en vårrull som var helt frossen på innsiden, og da jeg prøvde å si fra om det til en av servitørene, fikk jeg bare beskjed om at det ikke var hans ansvar. Ok, men hvem sitt ansvar er det da?? De har nettopp fått på plass en ny infrastruktur, og jeg har forståelse for at den vakler litt, men come on?

Det nye, moderne opplegget er sikkert tidsbesparende og passer kanskje midt i blinken for den typiske nordmann som helst ikke ønsker å måtte se noen i øynene for å få mat på bordet, men det er vanskelig å få stilt spørsmål om maten før man bestiller, for det er ingen å spørre. bordvenninnen min spesifiserte at hun ikke ville ha tomat på burgeren sin også fikk hun det likevel.

Knotete opplegg satt til side, vil anbefale alle å stikke en tur innom Salt, jeg likte spesielt godt sommerrullene og østersene. Styr unna de friterte greiene. Så drukna i panering at det er umulig å skjønne hva som er inni. God fish n chips.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, selmafinne
Anmeldt 25. juni 2020

Ikke rart dette stedet er populært når været er bra. Hvis du bare skal drikke, er det sikkert greit. Anbefaler imidlertid ikke dette stedet hvis du er sulten. Måtte bestille via en elendig app (som ikke inneholdt informasjon om allergener). Etter mye om og men, fikk vi maten. Pizzaen var ikke stekt, slapp og blek. Vi fikk ikke drikken vi hadde bestilt, og måtte gå og etterlyse denne hos en servitør. Da drikken kom, var den feil.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, HanneSch

Reisende som så på SALT art & music, så også på

Har du vært i SALT art & music? Del dine erfaringer!