“Kombinert utested, bar, scene”
Anmeldelse av SALT art & music

SALT art & music
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Kombinert utested, bar, scene og mat. Har også badstu og bademuligheter. Veldig bra mat og drikke. Mange sitteplasser ute.

1  Takk, Simenpimen

Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Kult sted, men styr unna maten. Dyrt og dårlig. Fikk verken servietter eller bestikk da vi spurte om det.

1  Takk, 205einars
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Et av Oslos kuleste steder, rett v sjøen, god stemning, og mye god street food.
Lett å bestille m appen, og godt utvalg av mat og drikke. Anbefales.

2  Takk, Tho70
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Flott konsept, og god mat. Hyggelig å sitte her til lunsj. Ungene likt pizza, og de hadde veldig god hamburger.

1  Takk, vegardlitangen
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hipster-kult sted med trebenker og europaller. Vi fikk anbefalt pizza av servitøren og ville bestille det, men dessverre viste det seg at pizza-stekeren hadde valgt å ta seg fri denne dagen, så de hadde ikke pizza Sjømaten vi endte opp med å bestille var helt ok smaksmessig, men tilberedt, servert og presentert i all enkelthet! Litt svakt utvalg i alkoholfritt øl.

Takk, Oddie99

Reisende som så på SALT art & music, så også på

Har du vært i SALT art & music? Del dine erfaringer!