“Gå forbi”

SALT art & music
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Ikke vert besøket. Elendig mat og service. Gå forbi. Kult område med flott utsikt som dessverre har tapt seg betydelig. Veldig synn

Takk, sirikatrinew

Anmeldt 14. juli 2021

Stedet er flott og konseptet bra, prisene er heller ikke helt sinnssyke. Men å bruke halve kvelden på QR kode skanning og bestilling i mobil ødela stemningen veldig for oss. De har ikke lenger servitører bare en slags runners som setter maten på bordet uten et ord. Vi måtte mase tre ganger for å få ryddet vekk tallerkener etterpå. Det er altså er sted helt uten service vil jeg si. Jeg kommer til å boikotte steder med sånne mobilapper fremover, gidder faktisk ikke - jeg er gjest og vil ha service når jeg er ute!

1  Takk, piroco
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Trivelig sted, men alt for høy musikk. Bakgrunnsmusikk på 11 ødelegger ett ellers trivelig besøk. Jeg spurte om det var meningen å spille så høyt, men fikk ingen forståelse.

1  Takk, andr_michaelb
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Styr unna!
Vi ventet en halv time på drikke, lunkent vann, lunken kaffe. Fish and chips kom 20 min før drikken .Vi etterspurte ordren to ganger, den første forsto oss, den andre hadde språkproblemer, og visste ikke hvor ordrene skulle. Dit skal IKKE vi igjen

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 94ingerlisea
Anmeldt 24. juni 2021

Salt var en enrom skuffelse. Det som skulle bli en hyggelig sommeravslutning med kollegaer fra jobben ble en dårlig opplevelse. Maten må bestilles med APP, sikkert ok om det funker. Da vi endelig fikk bestilt mat og drikke gikk det 2,5 timer fra første person fikk sin mat til siste person fikk sin mat. Maten var grusom. Hamburger var brent og tørr med vått brød og en dressing som smakte vondt. Service er ikke eksisterende.

Takk, BBR_Oslo

Reisende som så på SALT art & music, så også på

Har du vært i SALT art & music? Del dine erfaringer!