“Drikke > Mat”

SALT art & music
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Besøkte street food markedet på Salt for lunsj. Jeg bestilte Buttered Chicken, mens min partner bestilte Fish & Chips. Maten var ok minus og porsjonsstørrelsene var små. Atmosfæren var hyggelig, og jeg kan se for meg at dette er det perfekte stedet å ta en øl med god stemning på kveldstid. Det er nære sjøen, med utsikt til Operaen. I tillegg er det omkranset av badstuer og aktiviteter. Samtidig som vi var der var det høy musikk og dans ved inngangen.

1  Takk, Nextplorer123

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Ikke vert besøket. Elendig mat og service. Gå forbi. Kult område med flott utsikt som dessverre har tapt seg betydelig. Veldig synn

Takk, sirikatrinew
Anmeldt 14. juli 2021

Stedet er flott og konseptet bra, prisene er heller ikke helt sinnssyke. Men å bruke halve kvelden på QR kode skanning og bestilling i mobil ødela stemningen veldig for oss. De har ikke lenger servitører bare en slags runners som setter maten på bordet uten et ord. Vi måtte mase tre ganger for å få ryddet vekk tallerkener etterpå. Det er altså er sted helt uten service vil jeg si. Jeg kommer til å boikotte steder med sånne mobilapper fremover, gidder faktisk ikke - jeg er gjest og vil ha service når jeg er ute!

1  Takk, piroco
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Trivelig sted, men alt for høy musikk. Bakgrunnsmusikk på 11 ødelegger ett ellers trivelig besøk. Jeg spurte om det var meningen å spille så høyt, men fikk ingen forståelse.

1  Takk, andr_michaelb
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Styr unna!
Vi ventet en halv time på drikke, lunkent vann, lunken kaffe. Fish and chips kom 20 min før drikken .Vi etterspurte ordren to ganger, den første forsto oss, den andre hadde språkproblemer, og visste ikke hvor ordrene skulle. Dit skal IKKE vi igjen

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 94ingerlisea

Reisende som så på SALT art & music, så også på

Har du vært i SALT art & music? Del dine erfaringer!