“Det er her man spiser Kebab i Oslo”
Anmeldelse av Bislett Kebab House

Bislett Kebab House
Vurdert som nr. 1 358 av 1 571 Restauranter i Oslo
Anmeldt 14. desember 2018

Eller Falaffel, i mitt tilfelle. Falaffel-tallerken, Falaffel i pita, eller rett og slett VEGANSK Kebab som de også har innført. Veldig bra, og jeg anbefaler alltid å be om fries på toppen av pitaen (og gjerne en ekstra boks i tillegg for å strø mer over). Kudos for å i tillegg ha skaffet vegansk kebab-dressing!

1  Takk, netto777

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Lang ventetid og ekstremt dårlig i forhold til hva Bislett Kebab en gang var. Når steder som Cheat Day kan gå konkurs skjønner jeg ikke hvordan dette stedet overlever.
Vi bestilte kebab og burger og begge tingene var under gjennomsnittet.

Takk, 702waqasa
Anmeldt 23. juli 2018

Personlig synes jeg Bislett Kebab i Prindal er den beste. Men som en god toer så kommer denne sjappa på Kalbakken. Gode lokaler med kebab som du forventer. Bilde på denne siden er feil i forhold til adressen. Det er nok den som ligger i Trondheimsveien i Oslo sentrum. Adressen tilsier at det er den avdelingen som ligger på Kalbakken senter. Gamle lokalene til Kinoen på Kalbakken.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, KentN626
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

BKH pleide å være bra, men nå er de bare ute etter penga dine. Lang ventetid, sur betjening, og høye priser. Maten er middelmådig, og porsjonene er merkbart mindre enn tidligere. Bare å finne et annet sted.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, the01
Anmeldt 12. februar 2018 via mobile enheter

Falafel tallerken er min favoritt. Elsker dressingen og de som jobbet der er ganske hyggelig. De ordner opp i feil uten problemer.

Dato for besøk: desember 2017
2  Takk, 698karimam

Reisende som så på Bislett Kebab House, så også på

Har du vært i Bislett Kebab House? Del dine erfaringer!