Dårlig

Ekstremt dyrt. Dobbel pris enn Oslo taxi. Styr unna. Ikkje verdt pengene!!!!!!! Bruk et annet... les mer

Anmeldt 14. august 2022
Companion763149
Vanvittig stressende

Aldri bruk disse hvis du skal rekke et tog og eller fly. Det å forhåndsbestille på appen betyr null... les mer

Anmeldt 13. august 2022
29zazur

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Anmeldt 3. november 2020

Bestilte taxi på Gardemoen på "book taxi skjermen". Taxi sjåføren klikket og kjeftet. Forlangte at jeg skulle bort til 3 andre taxi sjåfører hvor jeg måtte stå å peke ut hvem som hadde snakket med meg tidligere. Når man endelig kom seg i taxien fortsetter sjåføren og kjefte og kaller meg feig.
FORFERDELIG dårlig service. Du er i feil yrke vist du ikke vet hvordan man snakket til kunder!

Dato for opplevelse: november 2020
1  Takk, idal652
Anmeldt 7. august 2020

Skulle ta taxi fra Rema Sogn til Rikshospitalet som bare tok 5 minutt. Kom til avtalt tid, hyggelig, serviceinnstillt og kunne veien. Ikke minst kunne norsk Det var også enkelt å bestille via app. I motsetning til et konkurrende firma der sjåføren ikke kunne norsk. Var ikke kjent i området og brukte 15 minutt på samme strekning

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, Per Arne S
Anmeldt 10. mai 2019 via mobile enheter

Bestilte taxi fra Holmlia til Kolbotn for å overvære konfirmantseremoni. Sjåføren tok telefonkotakt etter ca 10 minutter, men han sto på feil sted og visste ikke veien videre. (Hva med kjentmannsprøve). Jeg er ikke så kjent i området at jeg kunne vite hvor han var, og kunne ikke gi veiledning. Til alt hell kom ei hjelpsom dame som tok over samtalen og veiledet sjåføren til riktig sted. Hadde ikke denne dama kommet til unnsetning, har vi vel stått der ennå. Et kvarter forsinkelse ble det. Kan også legge til at han ikke kjørte korteste og raskeste vei fram til bestemmelsesstedet. Et godt råd: unngå Oslo Taxi.

Dato for opplevelse: mai 2019
2  Takk, reidarnarves
Anmeldt 5. mai 2019 via mobile enheter

Glemte igjen pose med verdier til 1500. Ringte opp igjen til taxi etter 10 minutt men da påsto sjåføren at posen ikke var i bilen.

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, 728malinh
Anmeldt 14. februar 2019

Jeg gir 1 stjerne fordi jeg ikke har lov til å tildele en 0-stjerneklassifisering. Brukte taxikalkulator.no der de kom best ut på min tur. Men de kom verst ut når turen var over, de la på så mye så det nesten ble dobbelt så dyrt. Ukoselig sjåfør som ikke ville redegjøre for "prishoppet". Styr unna, svindel og bedrag!!!!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Trond S