Veldig skiffende

Vi hadde dessverre altfor høye forventninger, men mtp på pris skulle det bare mangle. Tommel opp... les mer

Anmeldt 8. august 2021
MaButt
Oslo, Norge
Massasje-velvære-avslapning

DaiKai et stedet hvis man ønsker et avbrekk fra stress, eller bare ønsker å løse opp i stive... les mer

Anmeldt 27. desember 2019
Offisersbladet
Lillestrøm, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 8. august 2018

Fikk massasje her i presang. Litt spent på hva som ventet meg da dette ikke er noe jeg gjør til vanlig. Ble møtt av hyggelig betjening bak kassen, fikk velge olje og sko jeg skulle ha på meg når jeg kom inn i spaområdet. Kom inn i et venterom med dempet belysning og rolig musikk. Ble så hentet og ført til et større forseggjort område med vann og heller man gikk på til behandlingsrommet. Fikk en god og rolig massasje, med spørsmål underveis om hvordan det gikk og noen råd når jeg gikk derfra. Det hele er veldig gjennomført med lokalet og god behandling. Et stille sted for avslapning midt i byen.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, stelnor
Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Veldig stille og behagelig. Har fokus på lavt lydnivå. Behagelig bakgrunnslyd i behandlingsrommet. Vi ble spurt fra start begge to om den som behandlet hadde riktig trykk. At behandlingen var på riktig nivå for meg. Vi hadde først en time med Kinesisk Tui Na og deretter halvtime med massasje på bena. Første gang jeg har hatt behandling med klær på. De var myke. Hun brukte både albuer, arm og fingre i massasjen.
Til bena var det med oljer.
Dette var ikke bare massasje men også en fin opplevelse med så fine rammer.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, kristinb92
Anmeldt 4. februar 2018

Vi var der for parmassasje og betalte ekstra for suite.

Massjasjen var ekstremt dårlig. Virket ikke som massørene var interessert i å gi en god opplevelse, eller visste hva de drev med. Massasje med ekstremt lite engasjement!

Litt skuffende når man betaler 2200kr for noe sånt!

Dato for opplevelse: februar 2018
9  Takk, Azhar I
Anmeldt 23. januar 2018 via mobile enheter

Et nydelig «hide away» fra de travle gatene utenfor.
Lun og trivelig atmosfære. Her får man virkelig senket skuldrene.
Som å komme inn i en egen verden.
Bare å glede seg!

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, 711maritk
Anmeldt 25. november 2017 via mobile enheter

Veldig god mottakelse, delikate lokaler, god service av alle vi møtte, god og dempet stemning. Man får det man betaler for.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, hildel324