Massasje-velvære-avslapning

Fine lokaler, skuffende massasje

Anmeldt 4. februar 2019
Maddie F
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
50 anmeldelser
Anmeldt 2. mars 2020

Ble kvalm og uvel av lukten på Daikai.
Både på klærne man fikk utdelt og i hele lokalet luktet det gammel harsk olje.

Den harske oljelukten sitter fortsatt på kroppen min.
Massasjen var ok.

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, Hege L
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Flott sted og atmosfære, tatt i mot av en meget hyggelig dame. På relax rommet var det nydelige frukt og grønnsaksfat. Massasjen bar den beste jeg noen gang har fått!

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, MariaV12001200
Anmeldt 27. desember 2019 via mobile enheter

DaiKai et stedet hvis man ønsker et avbrekk fra stress, eller bare ønsker å løse opp i stive muskler. Stedet har innredet i typisk Japansk stil, og servicen er like servil.
Avslapningsrom med frisk frukt og drikke og dempet musikk, til bruk før og etter behandling.
Knøttliten garderobe.
God massør som sørget for at dette ble en bra opplevelse. Tøflene fikk jeg også med hjem.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, Offisersbladet
Anmeldt 4. februar 2019

Vi hadde booket parmassasje, og valgte kinesisk oljemassasje med hardt trykk ved bestilling. Ifølge hjemmesiden skulle dette inkludere "dypt arbeid i vevet" og vi ville bli spurt om hvorvidt trykket var OK underveis. Etter 15min var massasjen fortsatt en veldig lett hudmassasje og jeg ba om mer trykk (uten å bli spurt). Dette var første gang jeg har spurt om mer trykk. Terapeuten virket forvirret og svarte uhm... yes.. uten at massasjen ble noe hardere, kun lett stryking. Kjæresten min spurte om det samme og fikk beskjed om at det var vanskelig akkurat da. Massørene var hyggelige, men de kunne av en eller annen grunn ikke gi hard massasje slik vi hadde bestilt. Resepsjonisten var profesjonell og vi fikk 15% rabatt. Jeg synes likevel ikke massasjen på langt nær var verdt pengene. Vi har tatt en del oljemassasjer tidligere på andre steder som gjorde godt for musklene, men dette var kun stryking og ikke hva vi forventet eller ville ha.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Maddie F
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Jeg har tatt mye massasje gjennom årene. Og har nesten alltid ønsket at behandlingen aldri skulle stoppe når den egentlig var ferdig. Så for første gang valgte jeg å gå «all inn» med 2 timers massasje. Og det var et perfekt sted å gjøre dette. Klart dette stedet er i øverste prisklasse men det var verdt det for meg. For dem hvor pris er viktigst så velger man noe annet. Jeg likte at man har et relax area hvor man før og etter kan slappe av. Stille og rolig når jeg var der. Man bør komme Ca 15 min før timen så man kan roe seg ned litt. Jeg valgte aromamassasje med vestlig stil. Meget god følelse av velvære. Behandler var profesjonell, renslig og behagelig. Likte spesielt godt at hun vasket kroppsdeler med varm klut ettersom hun ble ferdig med dem. Noen små tips til bedring: bruk gjerne en varm klut per kroppsdel og ikke en per to kroppsdeler. Kluten blir raskt kald og andre kroppsdel får lett kald klut. Etter ferdigstillelse så kan man gjerne få ligge på benken i 5 min alene før man gir signal til at man må gå. Videre så kunne man med tanke på pris og kvalitet på stedet kanskje forvente at det var tilgang på dusj i omkledningsrommet. Men dette var ikke er must for meg.

Dato for opplevelse: januar 2019
2  Takk, HalT672