Veldig skiffende

Massasje-velvære-avslapning

Anmeldt 27. desember 2019
Offisersbladet
Lillestrøm, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Vikingplaneten
49 anmeldelser
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde dessverre altfor høye forventninger, men mtp på pris skulle det bare mangle. Tommel opp for deilig atmosfære.
Vi hadde begge bestilt klassisk massasje vestlig stil. Massøren jeg fikk brukte så raske bevegegelser at jeg ikke rakk å slappe av, det var en overfladisk massasje med null fokus på steder som ofte er ømme på de fleste. Synd,for massøren hadde et godt grep og massasjen kunne vært nydelig.
Massøren til samboeren var roligere, men her foregikk det bytte av massør under behandlingen. Veldig spesielt og forstyrrende når man prøver og slappe av.
Vi kommer nok ikke tilbake.

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, MaButt
Anmeldt 2. mars 2020

Ble kvalm og uvel av lukten på Daikai.
Både på klærne man fikk utdelt og i hele lokalet luktet det gammel harsk olje.

Den harske oljelukten sitter fortsatt på kroppen min.
Massasjen var ok.

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, Hege L
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Flott sted og atmosfære, tatt i mot av en meget hyggelig dame. På relax rommet var det nydelige frukt og grønnsaksfat. Massasjen bar den beste jeg noen gang har fått!

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, MariaV12001200
Anmeldt 27. desember 2019 via mobile enheter

DaiKai et stedet hvis man ønsker et avbrekk fra stress, eller bare ønsker å løse opp i stive muskler. Stedet har innredet i typisk Japansk stil, og servicen er like servil.
Avslapningsrom med frisk frukt og drikke og dempet musikk, til bruk før og etter behandling.
Knøttliten garderobe.
God massør som sørget for at dette ble en bra opplevelse. Tøflene fikk jeg også med hjem.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, Offisersbladet
Anmeldt 4. februar 2019

Vi hadde booket parmassasje, og valgte kinesisk oljemassasje med hardt trykk ved bestilling. Ifølge hjemmesiden skulle dette inkludere "dypt arbeid i vevet" og vi ville bli spurt om hvorvidt trykket var OK underveis. Etter 15min var massasjen fortsatt en veldig lett hudmassasje og jeg ba om mer trykk (uten å bli spurt). Dette var første gang jeg har spurt om mer trykk. Terapeuten virket forvirret og svarte uhm... yes.. uten at massasjen ble noe hardere, kun lett stryking. Kjæresten min spurte om det samme og fikk beskjed om at det var vanskelig akkurat da. Massørene var hyggelige, men de kunne av en eller annen grunn ikke gi hard massasje slik vi hadde bestilt. Resepsjonisten var profesjonell og vi fikk 15% rabatt. Jeg synes likevel ikke massasjen på langt nær var verdt pengene. Vi har tatt en del oljemassasjer tidligere på andre steder som gjorde godt for musklene, men dette var kun stryking og ikke hva vi forventet eller ville ha.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Maddie F