“Lunch mæ fruen”
Anmeldelse av FYR Bistronomi & Bar

FYR Bistronomi & Bar
Anmeldt 23. juli 2021

Meget behagelig opplevelse og svært god matopplevelse, hyggelig betjeningMaten ble prentert hyggelig, intimt og profesjonelt

Takk, 856bj_rnr

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Hageredtaurant med sjarm. Typisk finværssted å besøke. Utmerket mat og god vin. Anbefalt ettermiddag eller tidlig kveld med sol. Kan anbefales, men litt dyrt.

Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 3. november 2020 via mobile enheter

Selv med (eller kanskje: spesielt med?) koronarestriksjoner ble vi godt ivaretatt av personalet.

Valgte «Full fyr» og ble ikke skuffet! Fra østers og puffet svor, via wagyu tartar, sjøkreps, bakt blomkål og nydelig lam til epledessert.

Vi orket ikke full drikkemeny, så ba om en anbefaling vin som kunne passe alle rettene. Det er ingen lett oppgave, men jaggu klarte de ikke grave frem en flaske som passet godt til alt!

Det eneste som var noe å utsette på, var noe surr blant servitørene samt at vi ikke fikk tid til å drikke opp vordrinken før første rett og at vinen ikke kom på bordet før etter den.

Men: god atmosfære, behagelig lys, stort sett hyggelig betjening, nydelig mat og drikke!

Dato for besøk: november 2020
Takk, Linda H
Anmeldt 12. august 2020

God service, deilig mat og bra pris! Litt må retter, men det løser man med å bestille flere småretter. Alt er nemlig godt! Sørg for å spis blomsterpotta til dessert!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, marvbli
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var et følge på 4 hvor 3 av oss ville gå for stor meny mens 1 kunne ville ha 1 rett. Da ble det ikke mulig å bestille menyen da alle rundt bordet måtte ta den eventuelt. Årsaken til dette var logistikken på kjøkkenet ble vi fortalt. Jeg vet ikke nok om restaurantdrift til å protestere på det men at servitøren anbefalte oss å bestille alke rettene separat til oss 3 som ville ha meny virker veldig ulogisk. Vi endte med 2 retter her og dessert og kaffe et annet sted. Servitøren vår var som beskrevet meget lite fleksibel, småsur selvfølgelig når vi stilte spørsmål med regelen, lite oppmerksom slik at tallerkner fra forretten fremdeles var på bordet da hovedretten kom etc.
Hun som tok i mot oss i porten derimot virket både sprudlende og serviceinnstilt så her kan man sikkert være mere heldig enn oss. Maten var upåklagelig. Små porsjoner så vi burde absolutt hatt menyen, men det vi fikk var godt. Beste blåskjellene vi har smakt på lenge og kveiten var røkt i smaken og perfekt tilbredt.

3  Takk, JeanetteB510

Reisende som så på FYR Bistronomi & Bar, så også på

Har du vært i FYR Bistronomi & Bar? Del dine erfaringer!