“Dårlig service!!”

Fisketorget i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 14. september 2021

Ekstremt dårlig service! Servitørene på baren sier ikke ifra om siste servering noe som er pålagt dem skal gjøre fortalte jeg selv er servitør å kjenner til reglene noe dem bare nikket til å sa det ikke var dems problem noe det absolutt er hvem som helst andre kunne tatt dette videre. Jeg og vennene mine satt venta 45min på en drink så klarer dem heller ikke gi riktig drinker heller. Servitøren beklagde fordi hn var sliten og dette ville ikke koste på oss, selvom vi ba om drinkene vi ville ha fikk vi ikke dem heller det ble også glemt. Dette er noe som ikke burde gå utover kundene at personal er slitene, Vi rakk å få to serveringer på 3 timer, å prøvde få tak i 3 servitører i 40 min uten napp, selvom dem så oss i øyene nikka. Så ville ikke dratt ditt om dere vil ut å kose dere, ta drinker som er overprisa, ute etter god service og serviceinnstilte ansatte.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 39olinaj

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Når vi ankom kl 14:15 lørdag den 28 august 21, ventet vi utenfor lenge på å bli henvist bord. Ingen kom, en servitør passere flere ganger uten å si noe. Tilslutt gikk jeg inn og spurte om vi kunne sette oss ved et ledig bord.
Servitøren hadde en meget nedlatende holdning, snakker engelsk og sier:
You can do what you want, I don’t know if we have time to serve you, may be you have to wait a long time or you can just leave!!

Takk, UnnB6
Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Eneste som trekker det opp på 3 er servitør som ga oss 10 % avslag.. Dette var skuffende ass! Først og fremst, når dere legger dere på det prisnivået og har musserende glass på menyen så burde dere ha råd til å åpne ei flaske og ikke si «nei altså, det er vi tomme for» Litt teit når man kan se flaskene på kjøla.
Ikke tilby glass på menyen, hvis dette er svaret man får.
Så til maten,
Vi begge bestilte blåskjell, og jeg følte meg virkelig lurt, for noen små porsjoner, og veldig lite brød til (2 små skiver) så synes jeg det var skuffende med utenlandsk smør til(?) det var også mange skjell som var tomme, noe som var fryktelig irriterende når porsjonene allerede var små. Smaken var helt grei.
Vi fikk spørsmål om hvordan det smakte og sa da ifra om hva vi syntes om måltidet..Servitør redda det opp til en 3..
Men drar aldri tilbake, og jungeltelegrafen er ganske negativ.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Jonsdatter
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Helt topp,bestilte skrei med lever og rogn,hyggelig betjening og bra for funksjonshemmede også(fremkommlighet)

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 534ernsth
Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

Restaurant der du plukker det du vil ha fra fiskedisken (skalldyr/fisk) som deretter blir tilberedt for deg. Jeg har vært der flere ganger og kommer tilbake.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, raolauss