“Nabolaget favoritt!”
Anmeldelse av Kverneriet Solli

Kverneriet Solli
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Første besøk satt som et skudd! Hyggelig mottakelse, deilig husets vin og den beste salaten jeg noen gang har spist. Perfekt tilberedt laks på en nydelig salat med et vel av smaker, toppet med rikelig lakserogn. Dette blir helt klart vår lokale❤️Skal tilbake 29. og gleder meg.

Takk, annepryser

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Var på Kverneriet Solli med noen kollegaer. Spennende og bra utvalg, gode hamburgere, god øl og hyggelig betjening. Anbefales

Takk, Iversmann
Lesley S, Social media coordinator på Kverneriet Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei Iversmann.
Takk for den fine anmeldelsen av vår restaurant på Solli.
Det er hyggelig å lese at du synes vi har et spennende og bra utvalg, vi liker å ha noe for enhver smak!
Velkommen igjen.

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, og bra meny. Anbefales absolutt. Var ganske fullt når vi var der, men maten kom relativt fort. Servitøren var litt hastende og distree, og 2 oss i et selskap på 3 fikk feil burger. Men de så gode ut, så vi lagde ikke noe styr ut av det. Kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

1  Takk, T5719LEdanielg
Lesley S, Social media coordinator på Kverneriet Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Daniel.
Tusen takk for en hyggelig anmeldelse og anbefaling!
Vi setter pris på alle våre gjesters tilbakemeldinger, og vi jobber hele tiden med å være på vårt beste.
Vi beklager at det ble litt surr med deres bestilling, og håper dere gir oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Et hyggelig sted som serverer skikkelig gode burgere. Det anbefales også å prøve pommes frites med parmesan og persille - supergodt! Bestill gjerne bord på forhånd da det fort blir fullt. Noe treg betjening.

Takk, veronsc
Lesley S, Social Media Coordinator på Kverneriet Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2018

Takk for en veldig hyggelig anmeldelse!
Det gleder oss å se at du koste deg med skikkelig gode burgere og fries!
Vi ser frem imot deres neste besøk!

Anmeldt 10. september 2018

Hyggelig og engasjert servitør som ga god informasjon både om mat og drikke.

Menyen oversiktlig.

God mat i flotte lokaler.

Valuta for pengene.

Takk, Godsetti

Takk for en hyggelig anmeldelse av vår restaurant på Solli.
Det er godt å se at du fikk en hyggelig opplevelse hos oss med topp service og god mat!
Velkommen igjen!

Reisende som så på Kverneriet Solli, så også på

Har du vært i Kverneriet Solli? Del dine erfaringer!