“God mat - Til de fjernet det beste fra menyen!”
Anmeldelse av Kverneriet Solli

Kverneriet Solli
Anmeldt 14. desember 2018

Jeg har vært her ved flere anledninger, og syns både service og mat har vært veldig god - spesielt som vegetarianer var det hyggelig å endelig ha ett litt fancy sted hvor de mat-gladene vennene kunne dra meg med. Men nå har de fjernet favorittburgeren fra menyen, og istedenfor den mexicanske digge chrispy saken de hadde, er det nå en skikkelig fæl (hilsen hater asiatisk mat) asiatisk burger der istedenfor. Veldig nedtur, og kommer nok ikke til å dra hit igjen med mindre menyen forandrer seg.

Takk, netto777

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Drop in en lørdag ettermiddag. Fikk et bord ved inngangen, litt trekkfullt men OK.
Bestilte BBQ Dreams burger til to personer. Anbefales! Mye smak og saftig kjøtt. Rikholdig utvalg av øl og vin, samt bar. God atmosfære og stemning. Fullt lokale, som jo kan være en god referanse i seg selv. Anbefales, og kommer tilbake!

1  Takk, runep2018
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Første besøk satt som et skudd! Hyggelig mottakelse, deilig husets vin og den beste salaten jeg noen gang har spist. Perfekt tilberedt laks på en nydelig salat med et vel av smaker, toppet med rikelig lakserogn. Dette blir helt klart vår lokale❤️Skal tilbake 29. og gleder meg.

Takk, annepryser
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Var på Kverneriet Solli med noen kollegaer. Spennende og bra utvalg, gode hamburgere, god øl og hyggelig betjening. Anbefales

Takk, Iversmann
Lesley S, Social media coordinator på Kverneriet Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei Iversmann.
Takk for den fine anmeldelsen av vår restaurant på Solli.
Det er hyggelig å lese at du synes vi har et spennende og bra utvalg, vi liker å ha noe for enhver smak!
Velkommen igjen.
Med vennlig hilsen Kverneriet Solli.

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, og bra meny. Anbefales absolutt. Var ganske fullt når vi var der, men maten kom relativt fort. Servitøren var litt hastende og distree, og 2 oss i et selskap på 3 fikk feil burger. Men de så gode ut, så vi lagde ikke noe styr ut av det. Kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

1  Takk, T5719LEdanielg
Lesley S, Social media coordinator på Kverneriet Solli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Daniel.
Tusen takk for en hyggelig anmeldelse og anbefaling!
Vi setter pris på alle våre gjesters tilbakemeldinger, og vi jobber hele tiden med å være på vårt beste.
Vi beklager at det ble litt surr med deres bestilling, og håper dere gir oss en ny sjanse ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen Kverneriet Solli.

Reisende som så på Kverneriet Solli, så også på

Har du vært i Kverneriet Solli? Del dine erfaringer!