“God stemning & barnevennlig”
Anmeldelse av Kverneriet Solli

Kverneriet Solli
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Stakk innom etter teaterforestilling, og fikk hyggelig service! Litt tregt med å få maten, men veldig god mat! Passer perfekt for casual middag med barn.

Takk, smk485

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Hadde store forhåpninger. Det tok nærmere 1 1/2 time å få maten. Og maten var OK. Vi bestilte en halv pinnekjøtt- og ribbeburger. Ribbeburgere var med.. ribbe. Trodde det var ribbe på oksekjøtt.

Forretten var god, servicen var bra, lokalet fint, og ølprisen var stiv. Hoppet over på vann etter første og eneste øl. 79 kr for en 0,4 Carling på 4%.

Tar heller ikke amex, noe som var veldig skuffende, og var dråpen som får meg og min amex-gjeng til å styre unna dette stedet igjen.

1  Takk, Julian C
Anmeldt 14. desember 2018

Jeg har vært her ved flere anledninger, og syns både service og mat har vært veldig god - spesielt som vegetarianer var det hyggelig å endelig ha ett litt fancy sted hvor de mat-gladene vennene kunne dra meg med. Men nå har de fjernet favorittburgeren fra menyen, og istedenfor den mexicanske digge chrispy saken de hadde, er det nå en skikkelig fæl (hilsen hater asiatisk mat) asiatisk burger der istedenfor. Veldig nedtur, og kommer nok ikke til å dra hit igjen med mindre menyen forandrer seg.

Takk, netto777
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Drop in en lørdag ettermiddag. Fikk et bord ved inngangen, litt trekkfullt men OK.
Bestilte BBQ Dreams burger til to personer. Anbefales! Mye smak og saftig kjøtt. Rikholdig utvalg av øl og vin, samt bar. God atmosfære og stemning. Fullt lokale, som jo kan være en god referanse i seg selv. Anbefales, og kommer tilbake!

2  Takk, runep2018
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Første besøk satt som et skudd! Hyggelig mottakelse, deilig husets vin og den beste salaten jeg noen gang har spist. Perfekt tilberedt laks på en nydelig salat med et vel av smaker, toppet med rikelig lakserogn. Dette blir helt klart vår lokale❤️Skal tilbake 29. og gleder meg.

Takk, annepryser

Reisende som så på Kverneriet Solli, så også på

Har du vært i Kverneriet Solli? Del dine erfaringer!