“Fantastisk gode burgere, også for vegitærianere😊”
Anmeldelse av Kverneriet Solli

Kverneriet Solli
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Var innom Kverneriet for å treffe kompis gjengen. Vi bestilte forskjellige burgere, men jeg bestilte en True Blue burger med herbs og parmesan fries, og aioli dipp.
Fantastisk godt alt sammen. Maten kom raskt på bordet, og servitørene var flinke til å stikke innom bordet for påfyll av øl.
De har en stor meny med forskjellige burger og småretter.

Jeg ble god og mett og om du er vegiterianer eller veganer kan noen av burgerne levers vegansk. Pluss i margen !

Jeg anbefaler restauranten på det varmeste og vil garantert besøket de igjen da jeg er i Oslo Ternigkast 6!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, thomaslH117QK

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Var innom for å spise lunch. Bestilte en burger. Tok noe lang tid å få burgeren, men tyder vel på at de lager den fra bunn av. Burgeren var veldig god.
Må nok tilbake for å prøve middag der også.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Svennebanan666
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Stakk innom etter teaterforestilling, og fikk hyggelig service! Litt tregt med å få maten, men veldig god mat! Passer perfekt for casual middag med barn.

Takk, smk485
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Hadde store forhåpninger. Det tok nærmere 1 1/2 time å få maten. Og maten var OK. Vi bestilte en halv pinnekjøtt- og ribbeburger. Ribbeburgere var med.. ribbe. Trodde det var ribbe på oksekjøtt.

Forretten var god, servicen var bra, lokalet fint, og ølprisen var stiv. Hoppet over på vann etter første og eneste øl. 79 kr for en 0,4 Carling på 4%.

Tar heller ikke amex, noe som var veldig skuffende, og var dråpen som får meg og min amex-gjeng til å styre unna dette stedet igjen.

1  Takk, Julian C
Anmeldt 14. desember 2018

Jeg har vært her ved flere anledninger, og syns både service og mat har vært veldig god - spesielt som vegetarianer var det hyggelig å endelig ha ett litt fancy sted hvor de mat-gladene vennene kunne dra meg med. Men nå har de fjernet favorittburgeren fra menyen, og istedenfor den mexicanske digge chrispy saken de hadde, er det nå en skikkelig fæl (hilsen hater asiatisk mat) asiatisk burger der istedenfor. Veldig nedtur, og kommer nok ikke til å dra hit igjen med mindre menyen forandrer seg.

Takk, netto777

Reisende som så på Kverneriet Solli, så også på

Har du vært i Kverneriet Solli? Del dine erfaringer!