“Skuffende opplevelse”
Anmeldelse av Kverneriet Solli

Kverneriet Solli
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Burgeren var ikke gjennomstekt og skulle være hot men smakte lite (asiatisk). Uggen følelse i etterkant. Ingen spørsmål om dessert men ble i stedet bedt om å forlate bordet og drikke ferdig ølen i baren fordi tiden ved bordet var brukt opp (etter ca en time). Ca 450 kroner for en passe stor burger og to små (melkeglass) med øl. Servitørene var blide nok men med en slik samlebånd-policy går vi nok et annet sted neste gang.

Takk, Jon V

Anmeldt 20. januar 2019

Vi hadde booket bord omtrent en måned i forveien for å feire min søsters bursdag. Da vi kommer får vi beskjed om at reservasjonen har blitt kansellert dagen i forveien, og at de ikke har bord til oss. Der står vi, 6 stk. søsken og kjærester, og vet ikke hva vi skal gjøre med den nå ødelagte kvelden. Vi forteller dem at vi selvsagt ikke har kansellert reservasjonen - da hadde vi ikke vært der! Personalet ser ikke ut til å bry seg overhodet, og det er ingen, absolutt ingen, vilje til å prøve å få til noen løsning. De sikter også til at det er VI som har kansellert reservasjonen, og at de ikke har gjort noen feil. Etter lange diskusjoner med en kvinnelig ansatt spør vi om å få snakke med restaurantsjefen, noe som skulle vise seg å bli en enda verre opplevelse. Han var vanvittig arrogant og avfeide oss på sekundet - "jeg kan ikke gjøre noe når jeg ikke vet om det er dere som har kansellert reservasjonen eller ikke" - han står der og påstår at vi selv har kansellert reservasjonen, og vi får ikke et ENESTE beklager eller tilbud om noen form for kompensasjon eller noen ting. Jeg har vært mye ute og spist opp gjennom årene, og dette er det verste jeg noen gang har vært borti, den verste kundebehandlingen noen sinne. Man får bedre service på McDonald's.

Det hjelper lite at det er restaurantsjefen selv som svarer her på siden når det er han som har gi oss opplevelsen beskrevet ovenfor. Kan ikke fatte og tro at han som styrer restauranten behandler sine kunder sånn - ikke rart at andre klager over dårlig kundeservice når sjefen er verst!

Takk, mayia
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Var innom Kverneriet for å treffe kompis gjengen. Vi bestilte forskjellige burgere, men jeg bestilte en True Blue burger med herbs og parmesan fries, og aioli dipp.
Fantastisk godt alt sammen. Maten kom raskt på bordet, og servitørene var flinke til å stikke innom bordet for påfyll av øl.
De har en stor meny med forskjellige burger og småretter.

Jeg ble god og mett og om du er vegiterianer eller veganer kan noen av burgerne levers vegansk. Pluss i margen !

Jeg anbefaler restauranten på det varmeste og vil garantert besøket de igjen da jeg er i Oslo Ternigkast 6!

Takk, thomaslH117QK
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Var innom for å spise lunch. Bestilte en burger. Tok noe lang tid å få burgeren, men tyder vel på at de lager den fra bunn av. Burgeren var veldig god.
Må nok tilbake for å prøve middag der også.

Takk, Svennebanan666
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Stakk innom etter teaterforestilling, og fikk hyggelig service! Litt tregt med å få maten, men veldig god mat! Passer perfekt for casual middag med barn.

Takk, smk485

Reisende som så på Kverneriet Solli, så også på

Har du vært i Kverneriet Solli? Del dine erfaringer!