“Svært hyggelig personale”
Anmeldelse av Kverneriet Solli

Kverneriet Solli
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

God mat! Hyggelig personal som er oppmerksom og serviceminded.
Hyggelig lokale
(kan være lurt å bestille bord i helgen eller andre populære tidspunkt)

1  Takk, 566hildem

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Byens beste burger - og triveligste servitører! Kommer helt sikkert tilbake - godt øl til maten var det også. Mye smak og ikke altfor dyrt. Anbefales, bestill bord.

2  Takk, astrids46
Anmeldt 23. juli 2020

Anbefales å legge igjen pengene her! Meget god burger, trivelig betjening og innbydende lokale. Vi kommer gjerne tilbake ved neste Oslo-tur.

1  Takk, 381sirih
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Beste burgerstedet i Oslo. Uten tvil.
Min mann og jeg har regelmessig besøkt Kverneriet i Tønsberg og Oslo restaurantene. Aldri skuffet og alltid like bra! Trøffel fries med parmesan er heeeelt fantastiske!

2  Takk, MartheMN
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Perfekte burgere ! Gode fries Aioli og chilimayo. Barnevennlig. Veldig god service. Anbefales av oss !

1  Takk, 711helget

Reisende som så på Kverneriet Solli, så også på

Har du vært i Kverneriet Solli? Del dine erfaringer!