“Not HAPPY.”
Anmeldelse av Kverneriet Solli

Kverneriet Solli
Anmeldt 30. juli 2020

Hei
Jeg har vært kunde hos dere flere ganger. Jeg har anbefalt dere til venner, og det har vært min favoritt restaurant lenge! Jeg var hos dere 29.07 rundt 18 tiden. Jeg var svært misfornøyd med både maten og servicen. Dette var svært overasskende ettersom at jeg har vært super fornøyd tidligere. Jeg var også hos dere 27.07, jeg er altså hos dere ofte. Vi fikk en hyggelig velkomst, og alt gikk fint frem til vi mottok maten. Pommes fritesene var Stein harde, og det var absolutt ikke noe som kan serveres til kunder! Jeg var sjokkert. Jeg klager vanligvis aldri på restauranter, men dette kunne ikke spises. Vi mottok nye fries fra en veldig hyggelig servitør, han pratet norsk og han var blond. Han har også vært veldig flink tidligere! Han fortjener skryt. Deretter kom servitøren som tok oss imot, en mann med langt og bustete skjegg. Han spurte oss på engelsk «did you buy more fries?», vi sa nei, vi var ikke fornøyde med de vi mottok. Jeg bestillte cheese burger, og den var heller ikke slik den vanligvis smaker. Maten smakte flere timer gammelt. Servitøren med skjegg var fra det punktet veldig frekk. Usmakelig og ignorant! Jeg gikk fra dere i går veldig misfornøyd.

2  Takk, Jasminoslo

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

God mat! Hyggelig personal som er oppmerksom og serviceminded.
Hyggelig lokale
(kan være lurt å bestille bord i helgen eller andre populære tidspunkt)

1  Takk, 566hildem
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Byens beste burger - og triveligste servitører! Kommer helt sikkert tilbake - godt øl til maten var det også. Mye smak og ikke altfor dyrt. Anbefales, bestill bord.

2  Takk, astrids46
Anmeldt 23. juli 2020

Anbefales å legge igjen pengene her! Meget god burger, trivelig betjening og innbydende lokale. Vi kommer gjerne tilbake ved neste Oslo-tur.

1  Takk, 381sirih
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Beste burgerstedet i Oslo. Uten tvil.
Min mann og jeg har regelmessig besøkt Kverneriet i Tønsberg og Oslo restaurantene. Aldri skuffet og alltid like bra! Trøffel fries med parmesan er heeeelt fantastiske!

2  Takk, MartheMN

Reisende som så på Kverneriet Solli, så også på

Har du vært i Kverneriet Solli? Del dine erfaringer!