“Oslo´s beste burger.”
Anmeldelse av Kverneriet Solli

Kverneriet Solli
Anmeldt 1. august 2020

Var nylig på besøk hos Kverneriet sin avdeling på Solli Plass. Vært tidligere både på deres restaurant på Majorstuen og i Tønsberg.

Restauranten er fin og stor. Romslig og hyggelig uteservering.

Generell god service, men servitørene kan gjerne bli litt mer oppmerksomme når man er tomt for drikke for eksempel.

Når det gjelder maten så gir jeg topp score. Dette er desidert beste burgerstedet du finner i Oslo. Den slår både Døgnvill, Munchies etc.

Favoritten på menyen er "Umami" burgeren, den er verdt å prøve ut.
Må også trekke frem svært godt drikkeutvalg. Stor barmeny med mange spennende cocktails og svær stor ØL meny.

Fortsett å lever god mat og behold Umami på menyen.

1  Takk, DrH172

Anmeldt 30. juli 2020

Hei
Jeg har vært kunde hos dere flere ganger. Jeg har anbefalt dere til venner, og det har vært min favoritt restaurant lenge! Jeg var hos dere 29.07 rundt 18 tiden. Jeg var svært misfornøyd med både maten og servicen. Dette var svært overasskende ettersom at jeg har vært super fornøyd tidligere. Jeg var også hos dere 27.07, jeg er altså hos dere ofte. Vi fikk en hyggelig velkomst, og alt gikk fint frem til vi mottok maten. Pommes fritesene var Stein harde, og det var absolutt ikke noe som kan serveres til kunder! Jeg var sjokkert. Jeg klager vanligvis aldri på restauranter, men dette kunne ikke spises. Vi mottok nye fries fra en veldig hyggelig servitør, han pratet norsk og han var blond. Han har også vært veldig flink tidligere! Han fortjener skryt. Deretter kom servitøren som tok oss imot, en mann med langt og bustete skjegg. Han spurte oss på engelsk «did you buy more fries?», vi sa nei, vi var ikke fornøyde med de vi mottok. Jeg bestillte cheese burger, og den var heller ikke slik den vanligvis smaker. Maten smakte flere timer gammelt. Servitøren med skjegg var fra det punktet veldig frekk. Usmakelig og ignorant! Jeg gikk fra dere i går veldig misfornøyd.

2  Takk, Jasminoslo
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

God mat! Hyggelig personal som er oppmerksom og serviceminded.
Hyggelig lokale
(kan være lurt å bestille bord i helgen eller andre populære tidspunkt)

1  Takk, 566hildem
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Byens beste burger - og triveligste servitører! Kommer helt sikkert tilbake - godt øl til maten var det også. Mye smak og ikke altfor dyrt. Anbefales, bestill bord.

2  Takk, astrids46
Anmeldt 23. juli 2020

Anbefales å legge igjen pengene her! Meget god burger, trivelig betjening og innbydende lokale. Vi kommer gjerne tilbake ved neste Oslo-tur.

1  Takk, 381sirih

Reisende som så på Kverneriet Solli, så også på

Har du vært i Kverneriet Solli? Del dine erfaringer!