“Anbefaler kverneriet på det sterkeste! Steike god burger 🙌🏾”
Anmeldelse av Kverneriet Solli

Kverneriet Solli
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk restaurant med løsningsorienterte servitører. The boss burgeren er helt fantastisk

Utrolig gode drinker. Whiskey sour var veldig god, men jeg liker best at den har isbiter.
Damene likte tinkerbell og mojito pasjonsfrukt

Takk, Voyage36848462626

Anmeldt 22. juni 2021

Hadde bestilt bord. Tatt i mot av hyggelig betjening. Fikk beskjed om at vi kunne ha bordet i 2 timer (fredag).

Nydelige hamburgere med garnityr som smakte.

Betjeningen flere ganger borte hos oss for å høre om alt var OK.

God valuta for pengene.

Takk, tomu377
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Vi kom hit med 12 personer kl 2030 på en lørdag. Klokken er 2215, og ingen spiser enda...katastrofe.. Viser seg at de har glemt at vi har bestilt mat. Vi kommer ikke tilbake.

Takk, Maria V
Anmeldt 1. desember 2020 via mobile enheter

Imponert av burgerne fra kverneriet. Fantastisk smak og konsistens på både burger og fries. Kommer tilbake!

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, 717mikaela
Anmeldt 30. september 2020

Veldig digg Umami Burger. Masse parmesan og digg. Veldig treg service da vi satt utendørs alene, men ellers hyggelig.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Nextplorer123

Reisende som så på Kverneriet Solli, så også på

Har du vært i Kverneriet Solli? Del dine erfaringer!