“Beste pizzaen i byen”

Lofthus Samvirkelag Damplassen
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Disse har Oslos beste pizza etter vår mening. Så smakfulle og spennende tvister, med ostesmaker du sjeler får andre steder. Våre favoritter er steinsopp (på topp) , reinsdyr og fire oster.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, 401ingrids

Anmeldt 14. juli 2020

Her fikk vi pizza som smakte helt greit. Men pizzaene var små, og svært godt stekt. Når det kommer til topping måtte vi lete etter ost og kyllingbitene var sparsomme. Ekstra bacon besto også av et par ørsmå biter. Så alt i alt, lite mat for pengene.

Takk, Halsamsrud
Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Vi bestilte et assortert utvalg av pizzaer til en hagefest. Pizzaene smakte godt og var passe stekt. Betjeningen virket litt stresset og oppgitt ved hentingen.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, VacationOslo
Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Helt nydelig pizza som vanlig, favoritten i Oslo til meg og samboeren! Slår aldri feil med ‘Nduja. Har også spist med andre, de har alltid har vært fornøyd.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, BNybakken
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Hyggelig
God mat
Koselig for barnefamilier
Flot område rundt
Servitørene bør ikke gå i Adidasgensere ;-)

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Finusmox

Reisende som så på Lofthus Samvirkelag Damplassen, så også på

Har du vært i Lofthus Samvirkelag Damplassen? Del dine erfaringer!