“Deilig reinsdyr”

Lofthus Samvirkelag Damplassen
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Utrolig deilig reinsdyr! Dette er ett av våre favorittsteder. Rask servering. Ålreit betjening. Også bra på takeaway

Takk, ekorn123

Anmeldt 24. april 2021 via mobile enheter

Vet ikke om det var på denne avdelingen bestillingen min kom fra, men pizzaen var steinkald da den kom, og reinsdyr carpaccio er ikke like carpaccio etter et nødvendig opphold på 250 grader. Første og siste gang!

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, BrithP
Anmeldt 24. januar 2021 via mobile enheter

Lørdag 2.januar skulle vi kose oss med pizza, men den glutenfrie bunnen var en enorm skuffelse. Den var deigete, tykk og smakløs, og selv om fyllet var meget godt ødela bunnen totalt opplevelsen. Min kone spiste vanlig pizza og denne var meget god, men vår felles middag ble en nedtur på grunn av min puzzabunn.

Dato for besøk: januar 2021
2  Takk, btlyche
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Disse har Oslos beste pizza etter vår mening. Så smakfulle og spennende tvister, med ostesmaker du sjeler får andre steder. Våre favoritter er steinsopp (på topp) , reinsdyr og fire oster.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, 401ingrids
Anmeldt 14. juli 2020

Her fikk vi pizza som smakte helt greit. Men pizzaene var små, og svært godt stekt. Når det kommer til topping måtte vi lete etter ost og kyllingbitene var sparsomme. Ekstra bacon besto også av et par ørsmå biter. Så alt i alt, lite mat for pengene.

Takk, Halsamsrud

Reisende som så på Lofthus Samvirkelag Damplassen, så også på

Har du vært i Lofthus Samvirkelag Damplassen? Del dine erfaringer!