Mia K
    kr 1 782
    kr 1 834
0.4 km fra Smart Hotel
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 902
1.2 km fra Smart Hotel
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 16. september 2018

Hyggelig og hjelpsom betjening. Rommet var veldig lite, men hadde alt jeg trengte. Sengen var meget god. Jeg har aldri sovet så godt på noen hotell før. Frokosten var inkludert i en allerede svært lav pris og maten smakte utmerket. Beliggenheten var bare noe få minutter unna Nationalteateret stasjon og området rundt hotellet var lite preget av trafikkstøy. Alt i alt var jeg meget fornøyd. Kommer garantert igjen.

Romtips: Veldig små rom, men rene og pene. Bestill større rom hvis str er viktig.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, sabines961
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Det er mye jeg kan si her. Vi som forening hadde bokket en dags konferanse. Vi kommer in:(Ikke noen bord??Prøver ar få til dette. Alle bordene er innlåste bak en dør ingen kommer in?? Etter 30 min ordner det sig. Vi setter igang. PC fungerer ikke og blir mørk etter kort tid og så holder på hele dagen. Vi får en person som prøver at hjelpe oss men får det ikke til. Nei tror at denne lokalen kommer vi ikke tilbake til😡

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, axept
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Reint og pent og lavbudsjettpris grunna at andre hoteller er dyre i Oslo.

Ok og sove på men alt for varmt en god sommernatt i hovedstaden og de rommene som er for par m/ dobbeltseng er altfor små til to stykker om en skal ha med noe mer en tannbørsten.

Sentralt i Oslo bare et steinkast fra slottet og paradegata Carl Johan

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, jpgundersen
Anmeldt 19. april 2018 via mobile enheter

Mye valuta for pengene. Ligger sentralt. Betjeningen er hyggelig. Det er betjent i skranken 24 timer. Godt frokost. Stille og rene rom. Man kan leie både sykkel og segwai. Treningslokaler rett over gaten ;)

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, X5299XVolgag
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Hadde ikke bestilt dette selv, men her ble jeg positivt overrasket. Rommet er lite, kun 8m2. Badet blir da også lite. Så trenger man kun ei seng, mulighet for litt TV titting så funker dette. Frokosten var spesielt overraskende Masse godt brød, skikkelig eggerøre og det sprøeste bacon. Stort utvalg av yoghurt og frukt og ett bra utvalg av pålegg var dette veldig bra.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Morol