Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Koselig lite rom. Kunne vært litt rimeligere pris per natt, da det er lite rom og ikke inkludert frokost. Renholdet var greit, rent og ryddig da jeg sjekket inn. Internettet var litt tregt, og tv-signalet var litt dårlig.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, miakvalfors
Anmeldt 16. september 2018

Hyggelig og hjelpsom betjening. Rommet var veldig lite, men hadde alt jeg trengte. Sengen var meget god. Jeg har aldri sovet så godt på noen hotell før. Frokosten var inkludert i en allerede svært lav pris og maten smakte utmerket. Beliggenheten var bare noe få minutter unna Nationalteateret stasjon og området rundt hotellet var lite preget av trafikkstøy. Alt i alt var jeg meget fornøyd. Kommer garantert igjen.

Romtips: Veldig små rom, men rene og pene. Bestill større rom hvis str er viktig.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, sabines961
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Det er mye jeg kan si her. Vi som forening hadde bokket en dags konferanse. Vi kommer in:(Ikke noen bord??Prøver ar få til dette. Alle bordene er innlåste bak en dør ingen kommer in?? Etter 30 min ordner det sig. Vi setter igang. PC fungerer ikke og blir mørk etter kort tid og så holder på hele dagen. Vi får en person som prøver at hjelpe oss men får det ikke til. Nei tror at denne lokalen kommer vi ikke tilbake til

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, axept
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Reint og pent og lavbudsjettpris grunna at andre hoteller er dyre i Oslo.

Ok og sove på men alt for varmt en god sommernatt i hovedstaden og de rommene som er for par m/ dobbeltseng er altfor små til to stykker om en skal ha med noe mer en tannbørsten.

Sentralt i Oslo bare et steinkast fra slottet og paradegata Carl Johan

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, jpgundersen
Anmeldt 19. april 2018 via mobile enheter

Mye valuta for pengene. Ligger sentralt. Betjeningen er hyggelig. Det er betjent i skranken 24 timer. Godt frokost. Stille og rene rom. Man kan leie både sykkel og segwai. Treningslokaler rett over gaten ;)

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, X5299XVolgag