TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Lav pris i forhold til resten av Oslo men ikke forvent formye ut av 8,3 m2 det er trangt og utsikten er grå murvegg. Enkel men ganske velfylt frokost buffé med tre til fire varmretter. Hyggelig betjening og fint hotell dersom man bare trenger ett sted å sove. Store personer anbefales å holde seg unna de minste rommene

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, frankrU8239MT
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Jeg har bodd på dette hotellet tidligere, men ble litt skuffet denne gangen. Frokosten er god og rommene er pene og pene, men det var veldig dårlig luft på rommet og altfor varmt. Da måtte vi ha åpent vindu mot en ekstremt trafikkert gate. I tillegg var trykket i dusken elendig, og dusjhodet nesten ødelagt. Ingen krise, men nok til at karakteren ikke blir bedre.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 32geirh
Anmeldt 25. juli 2019

Super beliggenhet, gåavstand til det sentrale Oslo. Veldig hyggelig personal, flott frokost. Stille og rolig og nydelig seng.Hotell som følger med i tiden ang gjenbruk, mat og klima. Her har du alt til en billig penge.

Romtips: Det enkle er ofte det beste
Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, GroTJ64
Anmeldt 20. november 2018

Skulle overnatte en natt i Oslo, og valget falt på Smarthotel, som et rimeligere alternativ. Det var greit å bestille overnatting (med frokost) på nett. Innsjekkingen gikk raskt og greit, og jeg ble møtt av trivelige ansatte. Rommet var veldig lite, og selv om jeg hadde valgt et rom med dobbeltseng, var jeg veldig glad det bare var jeg som skulle sove der. Det hadde blitt for mye med en person til der inne. Men - det var stille og rolig, senga var god og jeg hadde det jeg trengte: En (god) seng å sove i, et (veldig lite) bad, stol og bord, store håndklær og en TV. Hele hotellet framsto som rent, pent og nyoppusset. Det ligger i sentrum - rett ved trikk, buss, tog og bane, så beliggenheten er veldig god.

De har mulighet for utlån av sykkel og utleie av smartbil, men jeg er usikker på hvordan det fungerer. Ellers sto det at de vasker rommene annenhver dag.

Frokosten var veldig god. Bedre enn på mange andre hoteller jeg har vært på.

Det som trakk mest ned, var varmen på rommet: Det var ganske kaldt, selv om jeg skrudde opp ovnen. Spesielt badet var kaldt, og jeg skulle ønske det var varmekabler i gulvet der. I tillegg var jeg glad jeg ikke hadde med meg mye bagasje. Det er nok ikke så enkelt å plassere en koffert på rommet.

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Irenenm
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Koselig lite rom. Kunne vært litt rimeligere pris per natt, da det er lite rom og ikke inkludert frokost. Renholdet var greit, rent og ryddig da jeg sjekket inn. Internettet var litt tregt, og tv-signalet var litt dårlig.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, miakvalfors