“Meget god stemning”

Sørenga Sjømat
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Meget god stemning og serdeles god Mat. Hyggelige servitører. Alt gikk raskt. Anbefales . Drar med glede hit igjen

Dato for besøk: august 2020
Takk, ronnya557

Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Artig sted å sitte og se den nye bydelen vokse frem, hyggelig betjening, relativt stive priser, og skuffende mat.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Baard A
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi har nå gitt Sørenga sjømat flere sjanser men kommer nå ikke tilbake. Hver gang (både i fjor og i år) er servicen svært dårlig. Det forundrer meg at de til tross for mange svært dårlige tilbakemelding på dette over et års tid ikke klarer å gjøre noe med det. Vi har derfor prøvd oss på take away sushi. Den er svært god men alt for dyr! nigiri er så små som en barne-lillefinger og koster svært mye. Vi går nå heller inn i sentrum og henter vår sushi. Trist, for det ville vært så fint med god fiskemat tilgjengelig på Sørenga.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 895karis
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Uteservering en varm sommerdag. Populært område. Meget god sushi. Rolig og behagelig atmosfære i et hektisk område. Utmerket service. Hyggelig betjening. Verdt et besøk.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Knut Dag H
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Hadde relativt høye forventinger etter å ha lest en del anmeldelser. Ble ikke imponert. Ok service, Ok mat. Ikke så ivrige servitører, kom sjelden bort. Skuffet over surf/turf-burgeren, mtp prisen. Ceviche var også tam. Gode blåskjell. Nydelig beliggenhet. Overrasket over at annen gjest gikk rundt i badedrakt

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kariannest