“Nydelig sjømat - nydelig sted”
Anmeldelse av Sørenga Sjømat - STENGT

Sørenga Sjømat
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 30. august 2020

Nye Sørenga Sjømat er et sted vi allerede har rukket å komme tilbake til flere ganger.Har spist reker og blåskjell hver gang - nydelig! Servitørene kunne fortelle oss at fisk, reker og blåskjell leveres daglig av restaurantens egen fisker. Det kan man smake :) Vi har også spist biff og barnemenyene her - og det var rause og gode porsjoner. Ikke dyrt heller.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 721anderse

Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Meget god stemning og serdeles god Mat. Hyggelige servitører. Alt gikk raskt. Anbefales . Drar med glede hit igjen

Dato for besøk: august 2020
Takk, ronnya557
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Artig sted å sitte og se den nye bydelen vokse frem, hyggelig betjening, relativt stive priser, og skuffende mat.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Baard A
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi har nå gitt Sørenga sjømat flere sjanser men kommer nå ikke tilbake. Hver gang (både i fjor og i år) er servicen svært dårlig. Det forundrer meg at de til tross for mange svært dårlige tilbakemelding på dette over et års tid ikke klarer å gjøre noe med det. Vi har derfor prøvd oss på take away sushi. Den er svært god men alt for dyr! nigiri er så små som en barne-lillefinger og koster svært mye. Vi går nå heller inn i sentrum og henter vår sushi. Trist, for det ville vært så fint med god fiskemat tilgjengelig på Sørenga.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 895karis
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Uteservering en varm sommerdag. Populært område. Meget god sushi. Rolig og behagelig atmosfære i et hektisk område. Utmerket service. Hyggelig betjening. Verdt et besøk.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Knut Dag H