“En riktig deilig lørdagslunsj”
Anmeldelse av Sørenga Sjømat - STENGT

Sørenga Sjømat
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 12. september 2020

Virket som lite kunder der, kjøledisken med masse is var tom for sjømat, så litt skeptiske....... men vi lot det stå til. Moderne og fint lokale, veldig hyggelig betjening, herlige Moules Frites (Blåskjell m pommes frites), Flott Entrècote, skikkelig god, hjemmelaget eplekake og GOD kaffe.
Takk for oss - vi kommer tilbake

Dato for besøk: september 2020
Takk, Erik M

Anmeldt 30. august 2020

Nye Sørenga Sjømat er et sted vi allerede har rukket å komme tilbake til flere ganger.Har spist reker og blåskjell hver gang - nydelig! Servitørene kunne fortelle oss at fisk, reker og blåskjell leveres daglig av restaurantens egen fisker. Det kan man smake :) Vi har også spist biff og barnemenyene her - og det var rause og gode porsjoner. Ikke dyrt heller.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 721anderse
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Meget god stemning og serdeles god Mat. Hyggelige servitører. Alt gikk raskt. Anbefales . Drar med glede hit igjen

Dato for besøk: august 2020
Takk, ronnya557
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Artig sted å sitte og se den nye bydelen vokse frem, hyggelig betjening, relativt stive priser, og skuffende mat.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Baard A
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi har nå gitt Sørenga sjømat flere sjanser men kommer nå ikke tilbake. Hver gang (både i fjor og i år) er servicen svært dårlig. Det forundrer meg at de til tross for mange svært dårlige tilbakemelding på dette over et års tid ikke klarer å gjøre noe med det. Vi har derfor prøvd oss på take away sushi. Den er svært god men alt for dyr! nigiri er så små som en barne-lillefinger og koster svært mye. Vi går nå heller inn i sentrum og henter vår sushi. Trist, for det ville vært så fint med god fiskemat tilgjengelig på Sørenga.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 895karis